وزارت خارجه رژیم صهیونیستی شب گذشته با انتشار بیانه ای، آزمایش موشکی اخیر ایران را محکوم کرد.

روزنامه صهیونیستی "آروتز شوا" (Arutz Sheva) در گزارشی تحت عنوان "اسرائیل خواهان اقدام قاطع در مقابل موشک های ایران شد" به انعکاس این بیانیه پرداخته است.

در این بیانیه آمده است: «اسرائیل پرتاب موشک های ایرانی در روزهای اخیر را محکوم می کند. موشک های پرتاب شده توسط ایران شامل موشک هایی دور برد است که قابلیت پوشش تمامی مناطق اسرائیل و بخش عمده خاورمیانه را دارد. فرمانده سپاه پاسداران ایران با مباهات به زرادخانه موشکی این کشور اعلام کرده است که اکثر موشک های ایران، توانایی هدف قرار دادن اسرائیل را دارند.»

در ادامه این گزارش آمده است: «وزارت خارجه اسرائیل همچنین با هشدار به غرب عنوان کرد: "ایران به نادیده گرفتن درخواست های جامعه جهانی و گسترش قابلیت های تهاجمی خود ادامه می دهد. به نظر می رسد خنده های ظریف، وزیر امورخارجه ایران و روحانی، رئیس جمهور این کشور، چیزی جز ظاهر سازی نبوده و در واقع یک حمله است؛ ژست آن ها برای پنهان کردن اهداف واقعی این رژیم است.»

در این بیانیه همچنین با درخواست از قدرت های جهانی برای مقابله با ایران آمده است: «اسرائیل از جامعه جهانی می خواهد که پاسخی محکم و قاطع در مقابل آزمایشات موشکی مداوم و توسعه برنامه موشکی ایران به این کشور بدهند.»