به گزارش پارس به نقل از العالم، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نوشت: محصولات آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی بسیار بهتر از مشابه اوکراینی آن است، اما مقامات صهیونیست به خاطر ارزانی و کوتاه بودن مسافت، نوع اوکراینی آن را برگزیده‌اند.

 

هاآرتص ادامه داد: در حالی اجازه واردات تخم مرغ از اوکراین صادر شده است که واکسیناسیون علیه سالمونلا در اسرائیل اجباری نیست؛ و کابینه اسرائیل وقتی از خواب غفلت بیدار شد که صدها کودک و بزرگسال به خاطر مسمومیت با تخم مرغ اوکراینی راهی بیمارستان شدند و یک نفر نیز کشته شد. پس از آن وزارت بهداشت صهیونیستی فقط چند آزمایش انجام داد و اعلام کرد تخم مرغ فروخته شده در بازار در چهار ماه گذشته برای مصرف انسان نامناسب بوده است.

 

رسانه های صهیونیستی دسامبر 2015 گزارش دادند که صدها نفر از شهرک‌نشینان به خاطر ابتلا به سالمونلا راهی بیمارستان شدند که 15 نفر آنان کودک بودند و یک مرد 50 ساله نیز جان باخت. 

 

رژیم صهیونیستی در سال 2015 میلادی 300 میلیون عدد تخم مرغ عمدتا از اسپانیا، اوکراین و ترکیه وارد کرد که بخشی از آن به باکتری سالمونا آلوده بود. سالمونلا نوعی باکتری است که در جوجه‌ها و تخم‌مرغ‌ها وجود دارد و عامل یکی از شایع‌ترین مسمومیت‌های غذایی می‌باشد. سالمونلا با پختن غذا از بین می‌رود، ولی در غذاهایی که حاوی تخم‌مرغ خام هستند (مانند سس مایونز) مشکل‌ساز خواهند بود.