به گزارش پارس به نقل از تسنیم، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به تداوم جنایات عربستان سعودی علیه ملت یمن، مرکز تجمع آنها را در جنوب منطقه الثوابته در جیزان واقع در جنوب این کشور هدف حمله توپخانه ای خود قرار دادند که در پی آن 11 نظامی عربستانی کشته شدند.

یگان توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین تعدادی از مراکز نظامی عربستان در منطقه البیت البیضا در جیزان را هدف قرار داد.

و خبر دیگر اینکه در پی حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاه نظامی الجبوح عربستان در جیزان یک خودروی نظامی این کشور آتش گرفت.

تداوم حملات سعودی به مناطق مختلف

جنگنده های سعودی آمریکایی طی 24 ساعت گذشته حملات خود به منازل شهروندان و تمام تأسیسات عمومی و خصوصی در استان های مختلف یمن را ادامه دادند.

یک منبع به خبرگزاری یمنی سبأ گفت که جنگنده های عربستان مناطق مختلف استان تعز از جمله بندر المخاء و شهرک مسکونی کارمندان نیروگاه برق المخا و جنوب این بندر در نزدیکی شرکت نفت را بمباران کردند.

جنگنده های سعودی همچنین منطقه العمری در ذباب و منطقه الجندد و جبل علا در حوبان را هدف قرار دادند.

این منبع گفت که جنگنده های عربستان مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن از جمله رازح، الملاحیظ، بخش کتاف و چندین منطقه دیگر در این استان را هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار دادند.

وی اظهار داشت که جنگنده های عربستان منطقه العرقوب در خولان الطیال و المنار در الحیمه الخارجیه را چندین بار بمباران کردند.

جنگنده های سعودی همچنین جاده صنعاء الحدیده را بمباران کردند که در پی آن این جاده تخریب و عبور و مرور خودروها مختل شد.

جنگنده های سعودی همچنین چاههای آب منطقه رام در بخش مستبأ در استان حجه را هدف قرار دادند.

این منبع گفت که عربستان بخش السوادیه در استان البیضا و سالن ورزشی عمران و کوه هیلان در بخش صراوح در مأرب را بمباران کردند.

جنگنده های عربستان منطقه العصل واقع در غرب الحزم و مناطق مختلف اطراف المرازیق و منطقه سدبا در استان الجوف را چندین بار بمباران کردند.

جنگنده های عربستان 4 بار شرکت راه سازی "الریان" در ذیفان واقع در استان عمران یمن را  بمباران کردند.