به گزارش پارس به نقل از  تسنیم، واشنگتن‌پست گزارش داد: یک کشیش و 6 عضو یک کلیسای محرمانه در شمال ایالت نیویورک متهم شده‌اند که طی مراسمی موسوم به «جلسه مشورتی» یک نوجوان را تا سرحد مرگ ضرب و شتم کرده و به قتل رسانده‌اند.

هیئت منصفه عالی ایالتی علیه این هفت عضو کلیسا به اتهام قتل درجه دوم در ماجرای مرگ لوکاس لئونارد 19 ساله اعلام جرم کرد. این افراد همچنین به قتل نفس، آدم‌ربایی و آزار بدنی متهم شده‌اند.

کریستفور لئونارد برادر 17 ساله لوکاس در جلسه دادگاه گفت که وی به همراه برادرش، در تاریخ 11 اکتبر پس از برگزاری مراسم دعای یکشنبه شب در کلیسای «کلام حیات» واقع در منطقه نیوهارتفورد در نیویورک، برای ساعت‌ها مورد ضرب و شتم و شکنجه توسط یک کابل 4 متری برق قرار گرفته‌اند. پس از این حادثه بود که در یک بیمارستان محلی در نزدیکی کلیسا مرگ لوکاس اعلام شد و کریستفور به خاطر جراحات شدید بستری شد.

براساس بیانیه 13 بندی اعلام جرم از سوی هیئت منصفه، بروس لئونارد، پدر 65 این دو نوجوان و سارا فرگوسن، خواهر ناتنی آن‌ها هم‌اکنون با اتهام قتل درجه دوم مواجه هستند.

کشیش تیفانی اروین، مادر وی با نام تارسی اروین، برادر وی با نام جوزف اروین و دو عضو دیگر کلیسا به نام لیندا موری و پسرش دیوید موری نیز با اتهام قتل مواجه شده‌اند.

دیگر برادر اروین با نام دانیل نیز با اتهام قتل نفس، آدم‌ربایی و آزار جنسی مواجه شده است.

اسکات مک‌نارما دادستان محلی اونیدا گفت که تمامی این هشت تن هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

مک‌نارما همچنین گفت دبورا لئونارد، مادر این دو نوجوان نیز در این حادثه متهم شده است.

وی همچنین گفت که نمی‌تواند بیش از این اظهار نظر کند زیرا قاضی فرمانی برای عدم انتشار جزئیات از این پرونده را صادر کرده است.