به گزارش پارس به نقل از مهر، حیدر عباس‌زاده با اشاره به وقوع قتل در یک درگیری خانوادگی، بیان کرد: اوایل تیرماه سال جاری گزارش یک فقره آتش سوزی مغازه در یکی از بخش های شهرستان دیر به پلیس واصل شد.

وی اضافه کرد: با حضور کارشناسان پلیس و بررسی دقیق‌تر مشخص شد که آتش‌سوزی که به‌وسیله عامل انسانی رخ داده، منجر به سوختن وسایل مغازه شده است؛ این در حالی است که مغازه دار ۸۳ ساله نیز با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

سردار عباس زاده افزود: کارآگاهان کشف جرم پلیس آگاهی تحقیقات گسترده میدانی و علمی بر روی این پرونده انجام داده و افراد متعددی را مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: همه مدارک و مستندات بیانگر نقش مستقیم یکی از فرزندان مقتول در حادثه قتل و آتش سوزی داشت و به همین علت این متهم دستگیر و تحت تحقیقات علمی و پلیسی قرار گرفت.

سردار عباس زاده خاطرنشان کرد: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس ضمن اعتراف به قتل پدرش گفت: بر سر تقسیم ارث و میراث با پدر اختلاف داشته و بحث و مشاجره کردیم؛ با چوب به سرش زدم و وقتی نیمه جان شد با چاقو به پیشانی، پهلو و سینه‌اش ضربه زدم و برای اینکه حادثه را عادی جلوه دهم مغازه را آتش زده و فرار کردم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: این متهم به قتل با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.