به گزارش پارس به نقل از  باشگاه خبرنگاران، «پاستور ریچاردو سالازار» که ادعا می‌کند نوستراداموموس جدید است، حمله سیارک‌ها، وقوع جنگ جهانی سوم و آمدن مسیح (ع) را پیش‌بینی کرد.

اکسپرس، «پاستور ریچاردو سالازار» که خود را نوستراداموس جدید خوانده است، در پیش‌بینی‌های خود ادعا کرده است یک سیارک عظیم با کره زمین برخورد خواهد کرد که بر اثر آن، زمین لرزه‌ای در سراسر کره زمین رخ خواهد داد و 1.2 میلیارد نفر کشته خواهند شد.

نوستراداموس جدید در ادعاهای خود تاریخ وقوع جنگ جهانی سوم و آمدن مسیح (ع) را نیز پیش بینی کرده است. وی که در این کار خود از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بوده است، یک جدول زمانی دقیق برای وقوع رویدادها از پایان سال جاری میلادی تا سال 2023 (1402) که بنابر ادعاهای وی مسیح (ع) خواهد آمد، تنظیم کرده است.

ریچاردو سالازار یک وکیل است که در پرو آموزش دیده و درحال حاضر در ژاپن زندگی می‌کند. وی ادعا می‌کند دو سال پیش، با افرادی ملاقات کرده است که خود را رابط خدا با زمین تا قبل از آمدن مسیح می‌دانستند.

براساس ادعاهای وی، در پایان سال جاری میلادی اروپا مرزهای خود را بر روی مهاجران خواهد بست و جنگ جهانی سوم آغاز خواهد شد. سپس سیاره‌ای با زمین برخورد خواهد کرد و 1.2 میلیارد نفر بر اثر زمین‌لرزه ناشی از آن کشته خواهند شد. پس از وقوع اتفاقاتی در سال 2023 مسیح (ع) خواهد آمد.

به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌های سالازار نیز مانند تمامی پیش‌بینی‌های پیشین که تلاش می‌کردند روزهای پایانی جهان را نگران‌کننده و عذاب‌آور توصیف کنند، که البته هیچ‌کدام درست از آب درنیامد، باشد. دانشمندان و مفسران در این خصوص تأکید می‌کنند تمامی پیش‌بینی‌هایی که تاکنون بوسیله پیامبران دروغین درخصوص پایان جهان صورت گرفته است، هیچ پایه واساس علمی و منطقی ندارد و هیچگاه عملی نشده است. سابقه سالازار نیز این امر را تأیید می‌کند، وی پیش از این، پیش‌بینی کرده بود زمین‌لرزه‌ای 10.2 ریشتری در 22 ژوئیه (31 تیر) سراسر آمریکا راخواهد لرزاند.