به گزارش پارس به نقل از تسنیم، یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی سنگاپور (اس آی ای) که از سان فرانسیسکو عازم سنگاپور بود تهدید بمب‌گذاری دریافت کرده ولی بدون هیچ گونه حادثه‌ای به مقصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی سنگاپور که از سان فرانسیسکو به سوی سنگاپور در حرکت بوده تهدید بمبگذاری دریافت کرده ولی بدون هیچ حادثه ای به مقصد رسیده است.

پلیس کنترل های امنیتی را انجام داده ولی چیز مشکوکی در هواپیما یا بین مسافران پیدا نکرده است. هنوز معلوم نیست این تهدید به بمبگذاری از سوی چه کسی و چگونه مطرح شده است.

شهر سانفرانسیسکو پس از حملات تروریستی اخیر در پاریس که منجر به کشته شدن 130 نفر شده، سطح هشدار امنیتی را افزایش داده است. سنگاپور مرکزی برای دفاتر بسیاری از شرکتهای بزرگ بین المللی است و این کشور یکی از مراکز اصلی حمل و نقل هوایی در جنوب شرق آسیا به شمار می رود.

این اتفاق در شرایطی رخ داده است که امروز یکشنبه یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی ترکیش ایرلاینز که از نیویورک به سوی آنکارا در حال پرواز بوده، به علت تهدید تروریستی مجبور به تغییر مسیر به سوی کانادا شده است.

هواپیمای مسافربری ترکیه به علت تهدید تروریستی مجبور به فرود در فرودگاه بین المللی هالیفاکس کانادا شده تا تحقیق و بررسی در خصوص تهدید بمب گذاری در این هواپیما انجام شود.

مقام های فرودگاه هالیفاکس اعلام کردند: این هواپیما امروز یکشنبه سالم در فرودگاه به زمین نشسته است. این هواپیمای مسافربری 256 سرنشین داشته است.