به گزارش پارس به نقل از میزان، پلیس آمریکا اعلام کرد در پی تیراندازی یک نفر در ایستگاه مترو در نزدیکی ایستگاه پن استیشن در منهتن، یک مرد ۴۳ ساله کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند.

 

خبرگزاری فرانسه خبر داد، به گفته پلیس نیویورک تیرانداز پیش تر با قربانیان خود هنگام صرف قهوه در یک رستوران مک دونالد زد و خورد کرده و سپس آنها را تا ایستگاه مترو تعقیب کرده بود.

 

پلیس همچنین اعلام کرد عامل تیراندازی هنگامی که قربانیان روی پله در حال وارد شدن به ایستگاه مترو بودند، به طرف آنها تیراندازی کرد.

 

رابرت بویس رئیس ماموران تحقیق نیویورک در کنفرانس مطبوعاتی کوتاهی اعلام کرد « یک نفر از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفت و در دم کشته شد ».

 

وی همچنین اعلام کرد دو قربانی دیگر ۴۵ و ۴۸ ساله هستند، که نفر نخست از ناحیه گردن و شکم زخمی شده و در حالی که حال وی وخیم بود در بیمارستان بستری شد و نفر دوم نیز از ناحیه ران زخمی شده بود که او نیز بستری شد.

 

به گفته پلیس عامل تیراندازی که در کل چهار گلوله شلیک کرده بود، از محل گریخت. این حادثه اندکی بعد از ساعت شش بامداد به وقت محلی روی داد.

 

همچنین پلیس آمریکا سه نوجوان را به اتهام تلاش برای تیراندازی در دو مدرسه در میشیگان بازداشت کرد.

 

بنابراین گزارش،این سه نوجوان به اتهام طرح ریزی تیراندازی در دو مدرسه در ایالت میشیگان در بیست و نهم اکتبر بازداشت شدند اما پلیس فدرال آمریکا امروز خبر بازداشت این افراد را منتشر کرده است و تاکنون خبری درباره بازداشت این افراد منتشر نشده بود. پلیس در بیست و نهم اکتبر رایان استیونز را به کمک صفحه اینستاگرام وی و اطلاعاتی که دفتر یکی از این مدارس در اختیار آنها گذاشت،بازداشت کردند.

 

پلیس سپس از طریق تلفن همراه استیونز لامار دوکز پانزده ساله و کودی برور دیگر نوجوان پانزده ساله را به خاطر طرح ریزی این تیراندازی بازداشت کرد. تحقیقات درباره انگیزه این افراد ادامه دارد.