به گزارش پارس به نقل از تسنیم؛ در جریان معاملات امروز بازار سهام و تا این لحظه ناظر بازار اقدام به توقف و بازگشایی نماد برخی شرکت ها کرده است.

بر این اساس نماد معاملاتی شرکت ماشین سازی اراک پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر تغییر سال مالی شرکت از ۲۹/۱۲ به ۳۱/۰۶ و اعلام پیش بینی درامد هر سهم سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۹۳ با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی آماده انجام معامله است.


نماد معاملاتی شرکت های قند مرودشت و سیمان کردستان نیز پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی، با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی آماده انجام معامله می باشند.
بر اساس این گزارش، ثبت معاملات توافقی شرکت کارخانجات کابل سازی ایران در نماد معاملاتی بایکا۱ پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام، از امروز بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و بدون محدودیت حجمی در هر سفارش (بلوک) در سامانه جدید معاملات توافقی امکان پذیر است.
بر اساس این گزارش، نماد معاملاتی شرکت بیمه کارآفرین (وآفری۱) ، پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد، در روزجاری آماده انجام معامله می باشد.


بنابر پیغام ناظر بازار، ثبت معاملات توافقی شرکت آلومتک نیز در نماد معاملاتی فالوم۱، پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام و اعمال نتایج مجمع مذکور در خصوص افزایش سرمایه در سامانه معاملات، از امروز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۸/۱۳۹۲ بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و بدون محدودیت حجمی در هر سفارش (بلوک) از طریق سامانه جدید معاملات توافقی امکان پذیر است.


افزون بر این، نماد معاملاتی شرکت ایران خودرو دیزل با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم و نماد معاملاتی شرکت دشت مرغاب با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شد.
همچنین نماد معاملاتی اوراق اجاره شرکت واسط مالی فروردین به منظور تامین مالی شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید (صامید۱) ، به منظور پرداخت اجاره بهای سه ماهه اوراق در تاریخ ۲۵/۰۸/۱۳۹۲ در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.