به گزارش پارس به نقل از تسنیم؛ شرکت پالایش نفت شیراز با ۷۲ هزار تن وکیوم باتوم به قیمت پایه ۱۱ هزار و ۳۹ ریال و شرکت پالایش نفت تندگویان تهران نیز ۲۰ هزار تن وکیوم باتوم را با قیمت پایه ۱۰ هزار و ۵۱۳ ریال امروز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی حضور می یابند.


از دیگر محصولاتی که در این تالار در حجم عمده ای عرضه می شود می توان به انواع قیر اشاره کرد. شرکت نفت جی، ۳۰ هزار و ۲۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ و ۱۶ هزار و ۴۰۰ تن قیر ۸۵۱۰۰ را به قیمت پایه ۱۳ هزار و ۳۰۰ ریال برای هر دو محصول عرضه می کند.


این شرکت همچنین، ۳ هزار تن قیر MC۲۵۰ را به قیمت پایه ۲۰ هزار و ۴۷۸ ریال راهی تالار معاملات می کند. شعب مختلف شرکت نفت پاسارگاد نیز عرضه ۲۲ هزار تن قیر ۶۰۷۰ را تجربه می کنند. از دیگر عرضه کنندگان قیر در این روز می توان به شرکت پالایش نفت شیراز با ۳ هزار تن، شرکت آذربام عایق کار با یکهزار تن و شرکت مهندسی قیر و آسفالت غرب با ۱۴۰۰ تن اشاره کرد.


تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز شاهد عرضه ۱۶ هزار تن انواع لوب کات، ۲ هزار تن گوگرد گرانوله، ۵۰۰ تن انواع آمونیاک، ۲۶۰۰ تن انواع مواد پلیمری، ۴۰۰ تن سلاپس واکس و ۴۰۰ تن مایعات گازی است.
براساس این گزارش، شرکت صنایع ملی مس ایران با ۳۵۰۰ تن مس مفتول به قیمت پایه ۲۰۰ هزار و ۸۴۳ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. این شرکت همچنین، ۳۷۰۰ تن مس کاتد را به قیمت پایه ۱۹۴ هزار و ۹۹۰ ریال عرضه می کند.


از دیگر محصولات عرضه شده شرکت صنایع ملی مس ایران در روزجاری می توان به ۳۳ هزار تن انواع مس کم عیار، ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن، ۱۰ تن اکسید مس ۸۵ درصد و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد. علاوه بر این، شرکت دنیای مس کاشان، ۳۰۰ تن مس مفتول را به قیمت پایه ۲۰۱ هزار و ۳۴۳ ریال عرضه می کند.
براساس این گزارش، امروز در تالار محصولات کشاورزی ۱۲۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند کرج، ۱۲۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند ورامین، ۱۲۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند همدان و ۱۲۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند بیستون عرضه می شود.


علاوه بر این، ۳۰۰ تن سویا شرکت توسعه کشت دانه های روغنی به قیمت پایه ۱۹ هزار و ۵۰۰ ریال عرضه می شود. این شرکت همچنین، ۱۰۰ تن کنجاله سویا پرک را به قیمت پایه ۱۹ هزار و ۸۰۰ ریال عرضه می کند.
در گروه جو نیز ۳۰۰ تن جودامی چناران و ۳۱۰ تن جودامی خراسان شمالی روی تابلوی عرضه می برد. از دیگر محصولات عرضه شده در تالار محصولات کشاورزی می توان به ۱۰۰ تن عدس درشت کانادا به قیمت پایه ۳۲ هزار ریال اشاره کرد.


گفتنی است، تالار صادراتی شاهد عرضه ۵۲۰۰ تن انواع قیر شرکت های توسعه کروس انرژی، تولیدی بشکه و قیر صنعتی و آسفالت راه دژپا، آذربام عایق کار، ایزوگام تبریز و نگین گام پارس است.