به گزارش پارس , شهریار افندی زاده در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه از عید قربان تا روز گذشته بیشترین تعداد سفرها دراستان البرز به ثبت رسیده است، گفت: رتبه های بعدی به استان های مازنداران، آذربایجان شرقی، قم و خراسان رضوی تعلق داشته است.

وی با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۱ درصد با رشد سفرها مواجه بودیم، اظهار داشت: بیشترین تردد در آزادراه تهران - کرج و بالعکس، کرج - قزوین و بالعکس، تهران - قم و بالعکس، ساری - قائمشهر و بالعکس، محور تبریز - ایخچی، مرودشت به شیراز، تهران - ساوه، مشهد - چناران، گرگان - علی آباد و قم - سلفچگان به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: کل تردد ثبت شده در سه روز گذشته، ۲۷ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۶۱۰ تردد بوده که به وسیله ۱۰ هزار و ۳۲ دستگاه تردد شمار به ثبت رسیده است.

افندی زاده با بیان اینکه بیشترین تردد در روز جمعه انجام شد، خاطرنشان کرد: پس از آن روزهای سه شنبه و پنجشنبه بیشترین تردد را به ثبت رساندند که بر این اساس روز جمعه ۷ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۱۷۷ تردد به ثبت رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مراجعات مردمی و تماس با شماره گویا، گفت: در این مدت ۴۳ هزار و ۴۳۲ نفر با تلفن های سازمان راهداری تماس گرفتند و از آخرین اطلاعات جاده ها مطلع شدند.