به گزارش پارس به نقل ازاقتصاد انلاین تلفن های ثابت از هفته گذشته صاحب تعرفه ای جدید شده اند و اگرچه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بر غیرقانونی بودن این تعرفه ها تاکید دارند اما در هر صورت مسوولان شرکت مخابرات با استناد به مصوبات شورای رقابت این گونه اعلام کرده اند که از این دوره در قبض های تلفن برای هر دقیقه مکالمه قیمت جدیدی اعمال خواهد شد.

در این گزارش مروری بر این تعرفه ها داریم تا درنهایت کاربران با توجه به تعرفه های مختلف، به تصمیم گیری درباره این که کدام شیوه برای آنها از نظر اقتصادی مناسب تر است بپردازند.

تعرفه های ثابت به موبایل

بر اساس اعلام شرکت مخابرات ایران از این پس تعرفه مکالمه تلفن ثابت با همراه بسته به این که تلفن همراه مقصد متعلق به کدام اپراتور باشد قیمت های متفاوتی را تجربه خواهد کرد.

البته در این زمینه بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، سقف مبلغی که مخابرات می تواند برای هر دقیقه مکالمه با تلفن همراه اعمال کند ۶۲۵ ریال است اما درحال حاضر بنا بر اعلام مسوولان مخابرات به دلیل آن که شورای رقابت مرجع قیمت گذاری در حوزه تلفن ثابت محسوب می شود، تعرفه های متفاوتی برای این بخش در نظر گرفته شده است.