به گزارش پارس به نقل از ایسنا، ناصر آقامحمدی - سرپرست مدیر عامل شرکت بورسی پارس خودرو - با ارسال نامه ای به سازمان بورس در خصوص تغییرات قیمتی این سهم شفاف سازی کرد.

وی گفت: پیرو معاملات اخیر سهام این شرکت و تغییرات قیمتی ایجاد شده در بازار سهام و در جهت شفاف سازی اطلاعات مالی شرکت به اطلاع می رساند اطلاعات ارسال شده در تاریخ ۳۱ تیر ماه ۹۲ در خصوص پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۲ کماکان مورد تائید این شرکت بوده و هیچ گونه رویداد با اهمیتی که باعث تغییر پیش بینی شود تاکنون رخ نداده است.

به گزارش ایسنا، شرکت پارس خودرو همانند سایر شرکت های خودرویی روند صعودی خود را از تیر ماه با قیمت کمتر از ۱۰۰ تومان آغاز کرد و در حال حاضر بدون اینکه اتفاق خاصی در شرکت رخ داده باشد قیمت سهام آن به ۱۵۱ تومان رسیده است.

این شرکت خودرویی پیش بینی سود هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۲ را در تاریخ اسفند ۹۱ مبلغ ۱۰۱ ریال و طی اطلاعات سه ماهه مبلغ شش ریال کرد و دلیل عمده کاهش سود هر سهم را مربوط به افزایش نرخ مواد و قطعات و عدم افزایش نرخ فروش تندر ۹۰ توسط سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان اعلام کرد.

این شرکت در سه ماهه امسال نه تنها سود خود را پوشش نداده بلکه برای هر سهم ۱۲۲ ریال زیان محقق کرده است.