به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مجتبی فراهانی، معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اعلام خبر فوق و با بیان این که این طرح در راستای جلوگیری از هر نوع تخلف در آستانه بازگشایی مدارس آغاز شده است تصریح کرد: در حال حاضر این طرح به معاونت های بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان های صنعت، معدن و تجارت ۳۱ استان ابلاغ شده است.

وی درباره ی اهداف این طرح گفت: نظارت بر رعایت سود های خرده فروشان و عمده فروشان، نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور، نظارت ویژه بر نرخ های تعیین شده برای فروش دفترچه های تنظیم بازاری و نظارت بر عملکرد آموزشگاه ها و مدارس غیرانتفاعی در تهران از جمله مهم ترین اهداف این طرح است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از توزیع دو میلیون دفترچه تنظیم بازاری در نمایشگاه های پاییزه خبر داد و تصریح کرد: در نمایشگاه های پاییزه لوازم التحریر، پوشاک و بعضا کالاهای اساسی توزیع می شود ولی در نمایشگاه مصلی تهران صرفا لوازم التحریر توزیع می شود.

فراهانی با بیان این که نام طرح برگزار شده در آستانه بازگشایی مدارس" بوی ماه مهر" است، اظهار کرد: نمایشگاه های مخصوص این طرح از دهم مرداد ماه آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه می یابد.

وی در پایان با تاکید بر این که نظارت و بازرسی از امروز آغاز و به نقل و انتقال کالا در سطوح عمده فروشی نظارت دارد، گفت: در این طرح سازمان تعزیرات با معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت همکاری دارند.