به گزارش پارس به نقل از فارس، امروز نماد همراه از فرابورس به بازار دوم بورس منتقل شد و به قیمت ۴۲۰۰ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در این زمینه، علی صحرایی معاون بازار شرکت بورس در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه قیمت هر سهم همراه با کاهش قیمت، ۴۲۰۰ تومان بازگشایی شد اظهار داشت: بالغ بر ۵۰۰ هزار سهم همراه اول مورد معامله قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این شرکت چهارصد و هفتاد و هفتمین پلاک بازار دوم بورس را به خود اختصاص داد گفت: با حضور همراه اول ۸۵۰۰ تومان به ارزش روز بازار اضافه و ارزش کل بازار با حضور این شرکت تقریباً ۲۹۵ هزار میلیارد تومان می شود.

بنا بر این گزارش، کارگزار تدبیرگران به عنوان مشاور پذیرش در بازار دوم بورس طی گفت وگویی با خبرنگار فارس، درباره ابهام در پرداخت ۲۸.۱ درصد از درآمد همراه اول به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: این موضوع در دادگاه مطرح شده و فعلاً حکم توقف آن دریافت شده است.

وی ادامه داد: این میزان ذخیره شده و در صورت تأیید حکم دادگاه به عنوان بدهی همراه اول پرداخت می شود.

به گزارش فارس، هر سهم همراه اول ۴۳۵۰ تومان تعیین شده بود که در آخرین معامله با کاهش قیمت ۴۲۲۰ تومان ارزش گذاری شد.

یادآور می شود: ۵۹ هزار و ۷۰۶ سهم توسط خریداران حقوقی، ۵۰ هزار و ۳ سهم توسط خریداران حقوقی و بیش از ۴۳۶ هزار سهم به صورت گروهی مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش فارس، همراه اول در ۲۸ آذر ۸۹ با عرضه ۱۰ درصد از سهام وارد فرابورس و به عنوان چهارصد و هفتاد و هفتمین شرکت بورسی درج شد.