به گزارش پارس به نقل از فارس، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته آینده نشست مشترکی با ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مدیران عامل بانک های دولتی در زمینه استماع عملکرد آنان در سال جاری و مشکلات بانکی خواهند داشت.

ادامه بررسی طرح تسهیل تسویه بدهی ارزی واحدهای تولیدی به حساب ذخیره ارزی و رسیدگی به مشکلات صنایع شیر در کشور با حضور مسئولان ذی ربط نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته بعد برای پاسخگویی به سؤالات امیر خجسته نماینده همدان، سیدمسعود میرکاظمی نماینده تهران و پرسش تعدادی از نمایندگان که حسین طلا نماینده تهران به نمایندگی از سؤال کنندگان آن را مطرح خواهد کرد، در کمیسیون اقتصادی پارلمان حضور می یابد.

اولین جلسه کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی با دستور کار بررسی راهکارهای لازم در این خصوص عصر روز سه شنبه هفته آینده برگزار می شود.

همچنین نشست مشترک اعضای این کمیسیون با مسئولان و مدیران بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای استماع گزارش های آنان در مورد عملکرد در سال جاری و برنامه های سال آینده (بیمه شخص ثالث) هم هفته آتی برگزار می شود.