به گزارش پارس به نقل از مهر، محمد حاج رسولی ها با اعلام اینکه حجم بارش های تیرماه ۹۲ در رتبه بیست و هفتم ۴۴ سال اخیر قرار گرفت گفت: حجم بارش های تیرماه سال جاری ۲.۳ میلیمتر کمتر از متوسط بارش های ۴۴ سال اخیر در همین ماه بوده است.

مشاور وزیر نیرو با تاکید بر اینکه حجم بارش ها در تیرماه ۱ میلیمتر بوده است اظهار داشت: در ۴۴ سال اخیر متوسط بارش های کشور در ماه تیر ۳.۳ میلیمتر ثبت شده است. حجم کل ریزش های جوی در فروردین ماه سال جاری نیز در رتبه بیست و پنجم بارش های ماه مشابه ۴۴ سال اخیر قرار گرفت.

وی حجم بارش های فروردین ماه ۹۲ را ۲۷ میلیمتر اعلام کرد و افزود: در ۴۴ سال اخیر متوسط بارش های کشور در ماه فروردین ۳۲.۳ میلیمتر ثبت شده است. به گفته حاج رسولی ها، حجم کل ریزش های جوی در اردیبهشت ماه سال جاری نیز در رتبه بیست و پنجم بارش های ماه مشابه ۴۴ سال اخیر قرار گرفت.

این مقام مسئول در وزارت نیرو حجم بارش های اردیبهشت ماه ۹۲ را ۲۰ میلیمتر اعلام کرد و افزود: در ۴۴ سال اخیر متوسط بارش های کشور در ماه اردیبهشت ۱۹.۴ میلیمتر ثبت شده است. به گفته وی، حجم کل ریزش های جوی در خردادماه سال جاری نیز در رتبه بیست و ششم بارش های ماه مشابه ۴۴ سال اخیر قرار گرفته است.

حاج رسولی ها حجم بارش های خردادماه ۹۲ را ۵ میلیمتر اعلام کرد و بیان داشت: در ۴۴ سال اخیر متوسط بارش های کشور در ماه خرداد ۵.۵ میلیمتر ثبت شده است.