به گزارش پارس به نقل از فارس، معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می شد که اکثر شاخص ها مثبت بودند.

در این میان شاخص کل از نیمه ۵۷ هزار واحدی عبور کرد و ارزش بازار نیز به بیش از ۲۷۶ هزار میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان رسید. بر این اساس شاخص صنعت، شاخص ۵۰ شرکت فعال تر، شاخص آزاد شناور، شاخص ۳۰ شرکت بزرگ، شاخص بازار اول و دوم همگی مثبت شدند.

به گزارش فارس، افزایش امروز شاخص کل به مدد چند شرکت بزرگ رخ داد و در این میان صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۶۵ واحد و مخابرات ایران با ۹۶ واحد مثبت نگذاشتند که شاخص منفی شود.

بنا بر این گزارش، بانکی ها امروز نیز افزایش قیمت داشتند و نسبت به دیگر سهم ها روند بهتری را طی می کنند.

در معاملات امروز بازار سهام نماد معاملاتی متوژن، سیمان قائم، صنایع کاشی سرامیک سینا، سیمان اصفهان، صنایع کاغذسازی کاوه، داروی رازک و داروی لقمان بیشترین افزایش قیمت را داشتند. در این میان کنتورسازی ایران، بهنوش ایران، حمل ونقل پتروشیمی، گروه دارویی سبحان، شیشه و گاز، فیبر ایران و مارگارین بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد.

یادآور می شود امروز نماد معاملات پتروشیمی خارک با توجه به اطلاعیه شفاف سازی منتشر شده در سایت کدال در خصوص تغییر قیمت خوراک (با محدودیت نوسان قیمت) آماده انجام معامله شد؛ همچنین نماد معاملات شرکت آلومراد با توجه به اطلاعیه منتشر شده در کدال در خصوص آخرین وضعیت پیش بینی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال جاری و فروش زمین متعلق به شرکت (با محدودیت نوسان قیمت) آماده انجام معامله شد.