به گزارش پارس ، علی امامی معاون رئیس اتحادیه بار فروشان در گفتگو باباشگاه خبرنگاران، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: فراوانی عرضه در میدان مرکزی میوه و تره بار تنها عاملی است که قیمت انواع سبزی، مو را از کیلویی ۷۰۰ تومان به ۵۵۰ تومان کاهش داد.

وی ادامه داد: محصولات صیفی نیز با کاهش ۱۵ درصدی مواجه شده و قیمت هر کیلو بادمجان از ۵۰۰ به ۳۰۰ تومان، کدو از ۶۰۰ به ۵۰۰ تومان، هویج از ۱۱۰۰ به ۸۰۰ تومان، سیب زمینی ۱۳۵۰ تومان و پیاز به ۵۵۰ تا ۷۰۰ تومان رسید.

امامی قیمت کاهو را بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: هر کیلو گوجه در میدان مرکزی میوه و تره بار به قیمت ۷۰۰ تومان، خیار رسمی ۹۰۰، هلو بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰، آلو شابلون ۱۵۰۰، گیلاس تکدانه ۵۰۰۰ و گیلاس معمولی به قیمت ۳۰۰۰ تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار عرضه می شود.

معاون اتحادیه بار فروشان افزود: بامیه نوبرانه در میدان مرکزی میوه و تره بار به قیمت ۴۰۰۰ تومان به فروش می رسد که در روزهای آینده با افزایش عرضه قیمت این محصول کاهش می یابد.

امامی عنوان کرد: قیمت هندوانه، خربزه و طالبی با وجود افزایش تقاضا در ماه رمضان ثابت بوده و به ترتیب ۶۰۰،۱۵۰۰ و ۷۰۰ تومان به فروش می رسد.

وی ادامه داد: هر کیلو آلبالو ۲۵۰۰، لوبیا سبز ۱۵۰۰، غوره ۶۵۰ و لیمو ترش نیز ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار عرضه می شود.