به تازگی گروه صنعتی ایران خودرو جدیدترین شرایط فروش نقدی بدون قرعه‌کشی کراس اوور چینی جدید خود را اعلام کرد. در این طرح، علاوه بر شرایط فروش خودرو هایما اس7 پلاس (توربوشارژ پلاس)، برای اولین بار شرایط فروش نقدی هایما اس5 پلاس هم اعلام شده است.

قیمت اس7 پلاس هم‌چنان ثابت مانده و به صورت قطعی 675 میلیون تومان است. اما قیمت خودرو جدید اس5 پلاس نسبت به قیمتی که در ماه‌های گذشته اعلام شده بود، افزایش یافته است؛ بطوریکه هم اکنون قیمت خودرو مذکور به 595 میلیون تومان رسیده است.

در رابطه با زمان تحویل هم، بایستی گفت که در بخشنامه صادره توسط گروه صنعتی ایران خودرو، موعد تحویل، سه ماهه ذکر گردیده است. ایران خودرو هایما اس7 پلاس و اس5 پلاس را با 5 رنگ خاکستری، مشکی، نقره‌ای، سفید و ذغالی عرضه می‌کند که تمامی این رنگ‌ها متالیک هستند.

در این طرح، قیمت خودرو قطعی است؛ ولیکن در صورت افزایش هزینه ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت خواهد بود. هم‌چنین در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در خصوص تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه (3 درصد ماهیانه) خسارت تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و به مشتری پرداخت خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 1400/09/17 اقدام به خرید نموده و تا زمان تکمیل ظرفیت، هم‌چنان این طرح ادامه خواهد داشت. با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات به نشانی https://esale.ikco.ir پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

ماشین چینی+قیمت

اما در این شرایط فروش ایران خودرو، روند عرضه و ثبت‌نام خودرو نسبت به گذشته تغییر کرده و مشتریان باید مرحله ابتدایی ثبت‌نام را به‌صورت اینترنتی انجام دهند.

ﺷﺮاﯾﻂ عمومی ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ:

1. ﺑﻪ ﻫﺮ ﮐﺪ ﻣﻠﯽ ﻓﻘﻂ ﯾﮏ دﺳﺘﮕﺎه ﺧﻮدرو ﺗﻌﻠﻖ ﻣﯽ‌گیرد.
2. ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ ﺑﺎﯾﺪ در ﻫﻨﮕﺎم ﺛﺒﺖ ﻧﺎم، ﺷﻤﺎره ﺣﺴﺎب (ﺷﻤﺎره شبا) ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺧﻮد را ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ و ﻻزم اﺳﺖ از ﮐﺎرت ﻫﺎی ﺑﺎﻧﮑﯽ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﻮد ﺑﺮای وارﯾﺰ وﺟﻪ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﺎﯾﺪ. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺷﻤﺎره ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪه ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﻮد ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
3. ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺑﺮای ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺣﻘﻮﻗﯽ ﻣﯿﺴﺮ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.
4. ﮔﺎراﻧﺘﯽ ﺧﻮدرو ﭘﺲ از 5 ﻣﺎه از زﻣﺎن ﺗﺤﻮﯾﻞ در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﺑﺮای درﯾﺎﻓﺖ ﺳﺮوﯾﺲ اوﻟﯿﻪ ﺑﺎﻃﻞ ﻣﯽﮔﺮدد و در ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﮐﺎرﮐﺮد ﺣﺪاﻗﻞ 1,000 ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮی ﺧﻮدرو ﻧﯿﺰ اﻟﺰاﻣﯽ اﺳﺖ.
5. در اﯾﻦ ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ از زﻣﺎن وارﯾﺰ وﺟﻪ ﺗﺎ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺧﻮدرو ﺳﻮد ﻣﺸﺎرﮐﺖ و اﻧﺼﺮاف ﭘﺮداﺧﺖ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

منبع: چرخان