علی نیکزاد اظهار داشت: روند ما این است که برای اجرای کارها و پروژه‌ها مراحل آن را به ترتیب بررسی کنیم و از مسئولان مربوطه در مجلس دعوت می‌کنیم و پیگیری می‌کنیم تا مصوبات به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون شهدا، حاج قاسم‌ها هستیم گفت: نائب رئیس اول مجلس نماینده کل کشور است و باید کارهای سطح کشور را پیگیری کند و تأمین رفاه، معیشت و فرهنگ دغدغه اصلی همه مسئولان است.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از مسئولان استان یزد خواست نیمی از روزهای هفته را برای مردم و ملاقات‌های مردمی اختصاص دهند.

نیکزاد با بیان اینکه کشور باید با مالیات، فروش نفت و دارایی اداره می‌شود گفت: رئیس جمهور در شرایط سخت و به خوبی مدیریت موضوعات کشور را برعهده‌ گرفته است؛ در حالی که هیچ ذخیره گندم و کالای اساسی موجود نبود و برای پرداخت حقوق نیز پولی نبود که به دولت داده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از مجاهدت‌های نظام یاد می‌شود ولی از مجاهدت‌های علمی دفاع نمی‌شود بیان کرد: ما در کشور هیچگاه جنگ سخت نخواهیم داشت و این موضوع را مدیون شهدا هستیم‌.

 
وی گفت: جنگ دشمن علیه ما جنگ نرم، جنگ فضای مجازی و سایبری است و یا به صورت هک کردن سیستم‌های مختلف همچون بنزین جنگ می‌کنند و دشمن وارد جنگ سخت نمی‌شود.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از تبعیض و فساد گله‌مند هستند تصریح کرد: دولت سیزدهم دولت مردمی است و خود را پارتی بی‌پارتی‌ها می‌داند و ما در مجلس آماده‌ایم تا گره‌ای از گره‌های شهرستان‌های تفت و میبد و استان یزد باز شود.

نیکزاد خاطرنشان کرد: دولت قبل در 6ماهه اول سال 324 میلیارد تومان برای حقوق جاری، 60 هزار میلیارد تومان از اوراق برای تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی بوده و 66 میلیارد تومان اوراق فروخته شد.

 

منبع: تسنیم