به گزارش اخبار اقتصادی شهر خبر، روند صعودی بازار بورس در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل سریع‌تر بود به طوری که شاخص کل بورس توانست دوباره وارد کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد شود.

دومین خبر پربازدید در رابطه با قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا بود. خودروهای سایپا امروز پنجشنبه چهاردهم مرداد با افزایش قیمت در بازار فروخته می‌شوند. قیمت خودرو  تیبا صندوقدار هفت میلیون تومان گران شد و ۱۴۳ میلیون تومان قیمت خورد. گوئیک دنده‌ای هم ۱۶۴ میلیون تومان عرضه می‌شود و رشد چهار میلیون تومانی را تجربه می‌کند. برخی از محصولات ایران‌خودرو مثل تندر ۹۰ و پژو پارس LX سه میلیون تومان گران شده‌اند و در سوی مقابل شاهد کاهش قیمت دو میلیون تومانی پژو ۲۰۶ صندوقدار و سمند EF۷ هستیم.

نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک 2021 برای دومین سال پیاپی به دلیل شیوع بیماری همه‌گیر کووید-19 و شیوع گسترده سویه دلتا لغو شد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.

دیگر خبر پربازدید در خصوص افزایش ارزش سهام عدالت بود. سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی نسبت به هفته اول مرداد ماه تا ۱۳ مرداد ماه حدود ۳۶۱ هزار تومان تغییرات قیمتی را داشت. این سبد ابتدا در کانال قیمتی ۲۱ میلیون تومان بود اما به دلیل روند نامساعد و ریزشی بازار سهام در سال گذشته، سبد سهام عدالت هم به مرز ۹ میلیون تومان رسید. اما حالا در یک ماه گذشته به دلیل روند صعودی بازار سرمایه، سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به مرز ۱۲ میلیون تومان در حال نزدیک شدن است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار اقتصادی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.