شاخص کل بورس تهران در ساعات اولیه معاملات امروز کار خود را با روند نزولی آغاز کرد و سرخپوش شد و تا مرز سقوط به کانال ۱.۲ میلیونی هم قرار گرفت، اما از نیمه بازار افزایش تقاضا و تغییر روند به صعودی در اغلب نمادها را شاهد بودیم و در پایان معاملات با رنگ سبز شاخص‌ها به کار خود خاتمه دادو با رشد ۱۶۰۰ واحدی در سطح یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد قرار گرفت. نمادهای «میدکو»، «پارس» و «رمپنا» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و «فولاد»، «فارس» و «وغدیر» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند.  «ومدیر»، «ولکار»، و «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۳۵۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۱ درصد معادل ۱۳ هزار و ۵۱۱ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۷۸ هزار و ۸۱۱ تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت امروز ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ چقدر شد؟

 

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

 

ارزش سهام عدالت امروز ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ چقدر شد؟

 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۱۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۱۸۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۰۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۲۰۹ تومان معامله شد.

 

ارزش سهام عدالت امروز ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ چقدر شد؟