بررسی سفارشات صورت گرفته در صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتالی نشان می‌دهد که کماکان بسیاری از معامله گران انتظار ریزش بیشتر بازار را دارند و سفارشات فروش کماکان به میزان قابل توجهی، بالا باقی مانده است.

در یک تصمیم عجیب و بی سابقه، شبکه اجتماعی تیک تاک اعلام کرد ممنوعیت‌های جدیدی برای تبلیغات در نظر گرفته که یکی از آن‌ها ممنوعیت تبلیغ ارز‌های دیجیتالی بوده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و ۴۱۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۸ درصد بیشتر شده است.

در حال حاضر ۵۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.

گفتنی است، بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲۶.۳۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۸۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۴۳.۵۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۰۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۲۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۳۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۲۰ تیر را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 33,403 ۸۳۳,۱۶۹,۸۱۹
اتریوم 2,089 ۵۲,۱۰۷,۹۷۸
تتر 1 ۲۴,۹۶۰
بایننس کوین 315 ۷,۸۵۴,۸۹۸
کاردانو 0.00003 ۳۳,۳۲۹
ریپل 0.62 ۱۵,۴۵۴
دوج کوین 0.21 ۵,۳۰۵
 ای یو اس دی کوین 1 ۲۴,۹۱۸

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.