انتشار خبری مبنی بر احتمال تشدید مجدد محدودیت‌ها بر روی استخراج کنندگان  ارزهای دیجیتالی  در چین مجددا باعث افزایش فشار فروش در بازار‌ها شده است. طبق گفته برخی منابع خبری چینی، دولت می‌خواهد پس از ممنوع اعلام کردن استخراج ارز‌های دیجیتالی، متخلفان را با مجازات‌های سنگینی جریمه کند. البته داده‌ها حاکی از آن است که استخراج کنندگان بیت کوین کماکان تمایل کمی برای فروش بیت کوین‌های در اختیار خود دارند.

بیت کوین در برخی از ساعات روز‌های گذشته موفق شده تا جایگاه خود را در بالای کانال ۴۰ هزار دلاری تثبیت کند.

از طرف دیگر میزان ورود ارز‌های دیجیتالی به صرافی‌ها تغییری محسوس نسبت به روز‌های قبل داشته تا جایی که برای نخستین بار از ۲۲ آوریل، میزان خروجی بیتکوین از صرافی‌ها بیشتر از میزان ورودی بوده است؛ بدان معنا که معامله گران بزرگ انتظار دارند قیمت‌ها به زودی صعودی شوند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۴۵.۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۱.۸۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۶۸.۵۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۴۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۱.۷۷ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۰۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در دهم خرداد را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 34,467 ۸۴۹,۵۳۷,۶۴۷
اتریوم 2,306 ۵۶,۸۴۷,۱۰۴
تتر 1 ۲۴,۷۰۴
کاردانو 1.55 ۳۸,۳۲۱
بایننس کوین 310 ۷,۶۷۵,۵۸۹
ریپل 0.89 ۲۲,۱۳۷
دوج کوین 0.29 ۷,۳۱۸
یو اس دی کوین 0.99 ۲۴,۶۸۸

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.