شاخص بورس امروز صعودی بود و تمامی نمادهای سهام عدالت روند افزایشی داشتند، هرچند رشد شاخص بورس امروز کمتر از یک درصد بود. ارزش سهام عدالت امروز رشد 0.7 درصدی داشت و هر سهام عدالت 1 میلیونی به قیمت ۶ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۶۹۵ تومان فروخته شد. در ادامه ارزش سهام عدالت امروز 6 خرداد را برایتان آورده ایم.

در ادامه ارزش سهام عدالت امروز را در سامانه استعلام با هم می خوانیم.

بازار بورس امروز پنجشنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۰ در آغاز معاملات شروع متعادلی داشت و در پایان معاملات آخرین روز معاملاتی هفته با رشد ۳ هزار و ۹۱۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۰۹ هزار و ۳۷۰ واحد رسید. امروز همه شاخص‌های بورس سبز بودند، اما میزان رشد شاخص‌ها زیر یک درصد بوده است شاخص کل ۰.۳۵ درصد رشد کرد و شاخص هم‌وزن تنها ۰.۸ درصد نوسان داشت.

«فارس»، «رمپنا» و «فولاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند و «وصندوق» «حکشتی» و «ونیکی» سبزترین نماد‌های امروز بودند. «اپال»، «بوعلی»، «ثامید» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۶۹۵ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۷ درصد معادل ۵۱ هزار و ۲۰۶ تومان افزایش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۴۱۷ تومان رسیده است.