در جریان معاملات دو هفته گذشته در سال ۱۴۰۰ نماد‌های شاخص‌ساز روندی نزولی داشتند و بورس امروز هم در دومین روز هفته با افزایش عرضه در عمده نماد‌های بزرگ و کوچک در مدار منفی آغاز به کار کرد به طوری که شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه با ریزش ۱۱ هزار و ۵۲۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۸۷ هزار و ۸۲۰ واحد رسید. در این روز شاخص کل ۰.۹۶ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۲۲ درصد کاهش داشتند.

«فملی»، «فولاد» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند و «برکت»، «فملی»، «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۸۴۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۴ درصد معادل ۱۱۳ هزار و ۶۲۰ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۳۰۴ تومان رسیده است.

قیمت سهام عدالت چقدر کاهش یافت؟

 

ارزش دارایکم چقدر شد؟
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۰۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۷۹۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۳۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۷۵۸ تومان معامله شد.

 

قیمت سهام عدالت چقدر کاهش یافت؟