صدور کارت اعتباری برای دارندگان سهام عدالت از امروز شنبه ۲۵ بهمن ماه در حالی آغاز شده است که متقاضیان دربافت کارت اعتباری سهام عدالت تنها به صورت غیرحضوری می توانند برای دریافت کارت اعتباری سهام عدالت اقدام کنن. پس از ماه ها کش و قوس بالاخره امروز بانک ملی ایران با ایجاد بستری مناسب صدور اولین کارت های اعتباری را برای دارندگان سهام عدالت آغاز کرد. در ادامه جزئیات بیشتر از نحوه صدور کارت اعباری دارندگان سهام عدالت و هرآنچه که درباره سهام عدالت باید بدانید را در زیر بخوانید.

موسوی، مقام مسئول در نظام بانکی در نشست خبری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بانک ملی پرداخت تسهیلات به دارندگان سهام عدالت را آغاز کرده و اخیراً بعد از گذشت چندماه، از امروز آمادگی وجود دارد که بر بستر غیرحضوری در بانک ملی، تسهیلات برای دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.

وی افزود: مردم برای دریافت این تسهیلات نیاز به مراجعه به شعب این بانک ندارند و متقاضیان صرفاً با ارسال مدارک هویتی از جمله شناسنامه و کارت ملی خود در سامانه طراحی شده، می‌توانند درخواست خود را ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن و پس از دو تا سه روز کاری، کارت اعتباری خود را دریافت کنند.

مدت بازپرداخت تسهیلات کارت اعتباری سهام عدالت

موسوی گفت: مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۳ ساله است.

 

سامانه سجام سهام عدالت

ضامن مورد نیاز برای دریافت کارت اعتباری سهام عدالت چیست؟

به گفته موسوی، مقام مسئول در نظام بانکی در نشست خبری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی؛ هیچ‌گونه مدرک یا ضامنی غیر از موارد اعلام شده (مدارک هویتی)، نیاز نیست و سهام عدالت ضامن این وام خواهد شد.

وی گفت: متقاضیان اگر در بازده زمانی یک ماهه تسهیلات دریافتی را باز پس دهند، هیچ‌گونه کارمزد و یا هزینه‌ای از آنها دریافت نخواهد شد.

وی گفت: حسب دستورالعمل‌ها، کارت اعتباریبرای دارندگان سهام عدالت ارائه خواهد شد و این کارت برای همه دارندگان سهام عدالت از امروز آماده است و همه اقدامات نیز انجام شده است.

نحوه ثبت نام کارت اعتباری سهام عدالت

فهیمی با بیان اینکه مشمولان سهام عدالت برای دریافت کارت اعتباری می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن بانک، اقدام به ثبت نام کنند، ادامه داد: ثبت نام در هر بانک متفاوت است و در روزهای آینده بانک‌ها شرایط ثبت نام را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

 

مبلغ پرداختی سود سهام عدالت