شاخص  بورس  دیروز چهارشنبه ۱۹ آذر با افت ۰.۰۸ درصدی همراه بود و ارزش سهام عدالت   ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۸۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱۹ هزار و ۹۱۶ تومان کاهش یافت و افت ۱.۰۸ درصدی را به ثبت رساند.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۸۵۰ تومان رسیده است.

بورس  بعد از مدت ها اصلاح، از حدود سه هفته گذشته وارد مدار صعودی شد ، اما از دو روز گذشته شاخص بورس مسیر نزولی را در پیش گرفت.

به دنبال روند نزولی بازار سهام  ، معاملات آخرین روز هفته بازار بسیار پرحجم و پرارزش دنبال شد.

معاملات دیروز بازار با قرار گرفتن شاخص کل در محدوده مثبت آغاز شد و اما رفته رفته شدت عرضه ها در بازار زیاد شد و در نیمه بازار معاملات با افت همراه شد، اما با نزدیک شدن به پایان معاملات از شتاب روند نزولی بازار کاسته شد و شاخص بورس با بیش از هزار و ۲۰۰ واحد افت به معاملات خود پایان داد. در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت ۰.۰۸ درصدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۶ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌ هم وزن ۱.۴ درصد رشد کرد.

امروز نمادهای فارس، کگل ، شستا، شپنا، شتران بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل بورس داشته اند.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  افت ۱.۷۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۱۰۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۸۲۱ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۹ هزار و ۲۵ تومان معامله شد. 

ارزش پالایش یکم چقدر است؟

قیمت پایانی هر واحد از  پالایش یکم  با افت ۰.۸۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۲۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۵ میلیون ۱۳ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۹۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۱۹ تومان معامله شد.