امروز شنبه (۱۵ آذر ماه) بازار در اکثر نمادها منفی و متعادل آغاز بکار کرد.

برترین عرضه وتقاضا در نمادهای بورسی

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۵ آذر

برترین عرضه و تقاضا در نمادهای فرابورسی

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۵ آذر

در گروه بانکی‌ها نماد وبملت با افت ۳ درصد در قیمت ۵۴۰ تومان در حال داد و ستد است. وتجارت در محدوده صفر تابلو با نوسان مثبت همراه و در قیمت ۳۹۱ تومان قرار دارد. دی رشد ۴ درصد دارد و در قیمت ۵۳۹۶ تومان داد و ستد می‌شود. وبصادر افت ۱ درصد دارد و در قیمت ۳۵۶ تومان قرار دارد. وپارس با عقب گرد ۲ درصد قیمت مواجه است و قیمت در حال معامله در این دقایق ۴۳۵ تومان است.

نماد های_وب با رشد حداکثری قیمت با صف خرید بیش از ۳۴ میلیون سهم در قیمت ۳۱۱۸ تومان همراه است.

نماد‌های تاپیکو و وبانک به گردونه معاملات باز می‌گردند.

در میان عرضه‌های حاکم شده بر کلیت روند بانکی‌ها شاهد افزایش تقاضا و شکل گیری صف خرید بروی نماد دی هستیم. حجم معاملات در این نماد تا به این لحظه بیش از ۱۱ میلیون سهم است.

افزایش تقاضا در گروه فرآورده‌های نفتی معاملات نماد‌ها را در مسیر دیگری قرار داد و شاهد پیشروی بیش از ۲ درصدی قیمت در نماد #شبریز هستیم. سهم در قیمت ۳۲۹۵ تومان قرار دارد. شپنا در محدوده صفر تابلو ودر قیمت ۱۸۶۳ تومان قرار دارد. شبندر نیز در مسیر سبز شدن قرار گرفت. شتران در محدوده صفر تابلو در حال معامله است.

افت ۶هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۴هزار واحد قرار گرفته است.

حکشتی، فارس و انرژی۳ بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های شستا، شپنا و فولاد بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت سه هزار و ۲۱۰واحدی (۰.۲درصد) در ارتفاع یک میلیون و۴۶۷هزار واحد قرار گرفت، اما شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۶درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۲۱۲نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و۷۵نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۹۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به دو هزار و ۷۶۰میلیارد تومان رسید.

نماد پالایش با رشد ۱ درصد، در قیمت ۱۰۷۷۵ تومان در حال داد و ستد است.

نماد خودرو با رشد بیش از ۲ درصد در قیمت ۴۰۶ تومان داد و ستد می‌شود. خگستر همچنان مجاز متوقف است و در سقف قیمت روزانه با صف خرید روبروست. خزامیا رشد ۳ درصد دارد و در قیمت ۱۵۵۱ تومان داد و ستد می‌شود. قطعه ساز‌ها نیز متعادل و مثبت دنبال می‌شوند.