به گزارش خبرنگار پارس نیوز، «حسن خلخالی» مدیرعامل شرکت مارگارین  در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران، استاندارد بودن، کیفیت بالا و آگاهی کامل مشتریان از محصولات و نحوه استفاده از آنها را سه فاکتور اصلی رضایت مشتریان این محصولات برشمرد و اظهار داشت: رضایت مندی مشتری جوهره موفقیت در جهان رقابتی تجارت امروز است و بر همین اساس در دوره مدیریت جدید، با طراحی و تدوین استراتژی های نو، شاهد رشد قابل توجه میزان رضایت مشتریان شرکت مارگارین هستیم. 

وی با تاکید بر اینکه شرکت مارگارین با کسب مجوزهای قانونی از سازمان های مربوطه خدمات قابل توجهی را به مشتریان ارائه می دهد، اظهارداشت: فرایند مشتری مداری در این شرکت در حوزه صنعتی به گونه ای است که مشتریان نوع روغن مورد نیاز و محصولات تخصصی خود را به شرکت اعلام می کنند، واحد تحقیق و توسعه به همراه آزمایشگاه کنترل کیفیت، با استخراج فرمول جدید،  نمونه محصول جدید مورد نیاز را تولید و به مشتری ارائه می کنند، در صورت تایید مشتری، تولید اختصاصی روغن آغاز می شود. 

خلخالی تولید انواع روغن های صاف معمولی، ویژه قناد ی ها ،کره گیاهی ، روغن سرخ کردنی ویژه صنف و صنعت ، روغن سویا ویژه صنف و صنعت ، روغن دان قنادی را از جمله محصولات تولیدی شرکت مارگارین در حوزه صنف و صنعت برشمرد و یادآور شد: این شرکت در حوزه های خانوار محصولات روغن آفتابگردان خالص (ویتامینه)  در 3 وزن مختلف، روغن سرخ کردنی (ویژه) در 3 وزن مختلف،  روغن نیمه جامد (اُمگا ) ، روغن سرخ کردنی (شفاف) در 2 وزن مختلف،  روغن کانولا(کلزا) و (ویتامینه ) در 2 وزن مختلف تولید می کند. 

انتخاب مارگارین بعنوان برترین شرکت تولیدی روغن نباتی حوزه صنف و صنعت کشور 

 مدیرعامل مارگارین در ادامه با اشاره به میزان تولید صورت گرفته در سال مالی 2020 (دی ماه 98 الی مهرماه 99) افزود: شرکت مارگارین از دیماه 98 لغایت پایان مهرماه 99 ، در حوزه خانوار 39 هزار 731 تن روغن و در حوزه صنف  و صنعت نیز ، 67 هزار 355 تن روغن تولید کرده است ،  در مجموع شرکت مارگارین در حوزه خانوار و صنف و صنعت، 107 هزار و 86 تن روغن در انواع مختلف تولید کرده است که در ماه‌های شهریور و مهر سال جاری هیچ گونه شکایتی در این حوزه ثبت نشده است.  

WhatsApp Image 2020-12-01 at 11.19.52 AM (1)

همچنین در این نشست، «مرتضی پورقناد» مدیر ارشد فروش و بازاریابی شرکت مارگارین در ادامه یادآور شد: شرکت مارگارین در مهرماه سال جاری با کسب 8.1درصد سهم بازار و در مجموع سال مالی 2020 (10 ماهه اخیر) با مجموع 14.2 درصد از سهم بازار، بعنوان برترین شرکت تولیدی روغن نباتی حوزه صنف و صنعت کشور انتخاب شد. 

وی تأکید کرد: در حوزه تولید روغن نباتی به صورت فله نیز ، شرکت مارگارین با کسب 17 درصد از سهم بازار و با اختلاف چشم گیر از سایر رقبا، عنوان برترین تولید کننده روغن کشور را کسب کرده است. 

پورقناد گفت: نکته قابل توجه اینکه با بررسی های انجام شده به نسبت میزان تماس دریافتی از حوزه مشتریان، محصولات تولید شده روغن آفتاب ، رضایت بیش از 99.96 درصد مشتریان و خریداران را کسب کرده که درصد مرجوعی کالا 00.04 (چهار صدم درصد) بسیار پایین است.  

مدیرارشد فروش و بازاریابی مارگارین خاطرنشان کرد: در واقع این میزان بالای رضایتمندی، منجر به فروش بیشتر محصولات روغن آفتاب شده که افزایش بالای تولید و در نهایت اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم که یکی از اوامر مقام معظم رهبری به مدیران بخش خصوصی و دولتی کشور است، را دنبال داشته است.

در ادامه نشست، «حسن خلخالی» عضو هیات مدیره انجمن صنفی روغن نباتی ایران گفت: در شرکت مارگارین توجه به نیازها وانتظارات مشتریان وکسب رضایت آنها جایگاهی مهم وحیاتی در پیشبرد اهداف شرکت دارد، لذا مدیریت ارتباط با مشتریان در برقراری ارتباطی سازنده بین تولید کننده ومصرف کننده و حفظ جایگاه برند و سهم مشتری اثربخش خواهد بود.

گام بزرگ شرکات مارگارین در راستای عمل به نسخه بی بدیل اقتصاد مقاومتی

مدیرعامل شرکت مارگارین در ادامه تصریح کرد: عملکرد هر کسب وکار به موفقیت آن در حفظ مشتریان با ارزش در دراز مدت بستگی خواهد داشت، در بازار رقابتی امروز ، شرکت ها نه تنها باید به دنبال جذب مشتریان جدید برای ارائه محصولات وخدماتشان باشند بلکه حفظ ونگهداری مشتریان قبلی و برقراری روابط مستحکم با آن ها نیز باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

به گفته خلخالی، در این زمانه سرنوشت ساز که همت ورزیدن برای ترویج فرهنگ کارآفرینی، تداوم تولید و تشویق همگان به مصرف محصولات داخلی عزمی پولادین می طلبد، شرکت مارگارین با طراحی و تدوین راهکارهای تامین روغن و تولید مداوم ، حضور در سنگر اقتصادی را به نمایش گذاشته و گامی بزرگ در راستای عمل به نسخه بی بدیل اقتصاد مقاومتی و با هدف عبور کشور از گردنه های سخت و دشوار پیش رو برداشته است.