به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران؛مجتبی فراهانی در مورد وضعیت گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اظهار داشت: در هفته های گذشته قیمت گوشت قرمز کاهشی بوده و این روند ادامه خواهد داشت که این کاهش قیمت هم در دام سبک هم در دام سنگین (زنده و کشتار) رخ داده است و در مورد قیمت مرغ و تخم مرغ نیز نرخ ها کاهش داشته است.

معاون بازرسی سازمان حمایت با بیان اینکه نزدیک ۸۰ هزار تن مرغ ذخیره سازی شده وجود دارد و هیچ مشکلی در زمینه تأمین مرغ وجود ندارد، تصریح کرد: مسئله بازرسی در ایام ماه رمضان از نحوه عرضه و کارخانه ها با توجه به گشت مشترک سازمان بازرسی و تعزیرات انجام می شود. همچنین در زمان توزیع این اقلام نیز سازمان بازرسی برای نظارت حضور دارد.

وی در ادامه درباره توزیع کره و کمبودی که در بازار وجود دارد بیان کرد: کره ای که پیش از این وعده ترخیص آن داده شده بخش اعظم آن ترخیص شده و برای بسته بندی به کارخانه ها توزیع شده است بنابراین از امروز درصد قابل توجهی کره های بسته بندی در حجم های مختلف توزیع خواهد شد.

وی در پایان گفت: قیمت کره با توجه به اینکه با ارز مرجع وارد شده افزایش نخواهد داشت و در ماه مبارک رمضان نیز از نظر کره هیچ کمبودی وجود ندارد.