به گزارش پارس نیوز، خیرالله خادمی در گفت‌‌وگو با خبرنگاران درباره اتفاقی که امروز در تونل در حال ساخت البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال ‌رخ داد، بیان کرد: در بخشی از تونل بزرگ البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال به علتی که هنوز مشخص نیست، صبح امروز آتش‌سوزی رخ داد.

وی ادامه داد: هشت نفر از کارگران شرکت جنرال مکانیک که از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان است، در این قسمت تونل در حال فعالیت بودند که پس از بروز آن اتفاق‌، در تونل محبوس شدند.

خادمی بیان کرد: این اتفاق در بخش خروجی تونل به سمت مازندران رخ داده است، در این اتفاق سه نفر از کارگران بیرون آورده شده‌اند که دچار سوختگی شدید هستند همچنین پنج نفر از کارگران کماکان در تونل محبوس هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای دسترسی به کارگران محبوس از تونل‌های دسترسی استفاده کرده‌ایم، اضافه کرد: امدادرسانی از طریق همین تونل‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: طبق آخرین اطلا‌عات ظاهرا انفجار یا آتش‌سوزی یا اتصال برق یا هر چیز دیگر در این بخش از تونل موجب بروز آتش‌سوزی شده است، در حالی که آن قسمت تونل تقریبا تکمیل بوده و نیازمند هیچ انفجاری نبوده است.