به گزارش پارس محمد ابراهیم تحسیری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که سهم پرتفوی ما محدودتر شده و آموزش و پرورش بیمه فرهنگیان را به شرکت های دیگر سپرده است در نظر داریم تا در رشته های دیگر بیمه و با شرکت های کوچکتر قرارداد داشته باشیم.

وی افزود: در صورتی که ما بخواهیم متکی به یک پرتفوی بزرگ باشیم زمانی که آن پرتفوی حذف شود دچار مشکل جدی خواهیم شد بر همین اساس برنامه ریزی کرده ایم که با شرکت های کوچکتر و در رشته های دیگر فعالیت خود را قوی کنیم.

تحسیری در همین راستا به بیمه های زندگی و آرامش و خانواده شرکت بیمه متبوعش اشاره کرد و گفت: در این طرح که ما در دست داریم با بررسی بیمه های عمر و زندگی و همچنین گنجاندن بیمه آتش سوزی شرایط بیمه ای خوبی را فراهم کرده ایم که آرامش خوبی به خانواده ها خواهد داد.

مدیر عامل بیمه معلم خاطرنشان کرد که حدود ۲۱ درصد از فرهنگیان کل کشور تحت پوشش بیمه معلم هستند البته ممکن است این تحت پوشش بودن در رشته های دیگری همچون آتش سوزی، عمر و زندگی باشد البته برنامه ریزی کرده ایم که به نوعی با آموزش و پرورش ارتباط مان اضافه تر شود.

وی افزود: در واقع ما این آمادگی را داریم که بیمه مکمل فرهنگیان را از طریق شرکت بیمه معلم تحت پوشش قرار دهیم و در برنامه آینده مان این است که با آموزش و پرورش ارتباط بیشتری برقرار کنیم.

تحسیری همچنین حمایت های بیمه مرکزی از شرکت های بیمه را در فعالیت های این شرکت ها موثر دانست و گفت: البته بیمه مرکزی حمایت های خود را دارد اما با توجه به جلساتی که ما در سندیکای بیمه گران داشته ایم مدیران عامل شرکت های بیمه برنامه هایی را تنظیم کرده اند که بیمه مرکزی بتواند کمک هایش را به شرکت ها افزایش دهند.

مدیر عامل بیمه معلم همچنین نقش سندیکای بیمه را در فعالیت های شرکت ها مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با حضور دبیر سندیکا در مجلس این سندیکا توانسته فعالیت های خوبی داشته باشد و اتفاقات خوبی نیز در راه است.