به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد حسن نامی امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه با دانشگاه پیام نور در جمع خبرنگاران در خصوص زمان برقراری مجدد تماس تصویری رایتل، اظهار داشت: پیوست فرهنگی رایتل برای ارسال تصویر، باید پس از تهیه به شورای عالی فضای مجازی ارسال شود و پس از تایید شورا، اجازه استفاده از تصویر به رایتل داده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیکی پایان دولت ضمانت اجرایی تفاهم نامه هایی که اخیرا میان وزارت ارتباطات و دانشگاه ها منعقد می شود، چیست؟ گفت: تمام این تفاهم نامه با قرارداد منقعد می شود و این قرارداد ضمانت ادامه یافتن کار اجرایی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در خصوص غیرقانونی اعلام شدن مصوبه هیئت دولت برای افزایش تعرفه پالس از سوی رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: مصوبه دولت برای افزایش تعرفه مکالمات تلفن ثابت از سوی مخابرات اصلا اجرا نشده است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تلاش است که هیچ گونه افزایشی در زمینه تعرفه های تلفن ثابت و همراه صورت نگیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درمورد انتقادات نامزدهای ریاست جمهوری از وضعیت اینترنت در کشور گفت: وضعیت اینترنت الان خوب است، البته امیدواریم با اجرای پروژه بزرگراه ارتباطی ایران اروپا (EPEG) پهنای باند و سرعت اینترنت افزایش یابد.