قیمت تور به خصوص تورهایی که به مقصد خارج از کشور راه‌ اندازی می شوند، به شدت تحت تاثیر عواملی مانند زمان سفر، خدمات تور، تعداد مسافرین، نوسانات ارز و شهر یا کشور مورد سفر می باشد. با این حال امروزه امکان رزرو تورهای خارج از کشور با بهترین قیمت از طریق خدمات دهنده های اینترنتی در زمینه راه اندازی تور میسر شده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که قیمت تور وابسته به چه عواملی است و چگونه می توان تورهای خارجی را با بهترین قیمت رزرو کرد. در ادامه نیز روش رزرو تورهای فوق العاده ای چون کوشی آداسی، فرانسه و یونان با بهترین قیمت آموزش داده می شود.

عوامل موثر بر قیمت تور

همان گونه که اشاره شد، قیمت تورهای خارجی در درجه اول به انتخاب زمان سفر وابسته است. در واقع قیمت ها در زمان ایام پرمسافر و تعطیلات یا ایامی که شهر یا کشور پذیرای گردشگران و توریست های زیادی از اقصی نقاط جهان می باشد بالاتر از حد معمول می باشد. عامل دوم نوسانات بازار ارز می باشد که به شدت قیمت تورهای خارجی را تحت تاثیر قرار می دهد. قیمت خدمات تور شامل بلیط رفت و برگشت با هواپیما یا هر وسیله نقلیه ای که تور در نظر گرفته است، خدمات هتل محل اقامت، خدمات تور در شهر میزبان مسافران و وعده های غذایی، با توجه به نرخ روز ارز تعیین می گردد. عامل سوم و تاثیرگذار بر قیمت تور خارجی، کیفیت خدمات تور می باشد. تورهایی که طرف قرارداد شرکت های خارجی جهت تهیه بلیط هواپیما هستند یا در شهر میزبان مسافرین طرف قرارداد هتل های گران قیمت می باشند، خدمات خود را گرانتر ارائه می کنند. عواملی دیگر نیز بر قیمت تور خارجی تاثیرگذار هستند که نسبت به عوامل اشاره شده در درجه اهمیت کمتری قرار دارند.

لیست قیمت تور های خارجی

جهت انتخاب بهترین تورهای خارجی از لحاظ قیمت و خدمات، ابتدا باید به لیست قیمت تور های خارجی در مسیر مد نظر دست پیدا کرد. لیست قیمت تور ها، امروزه به آسانی از طریق خدمات دهنده های اینترنتی در این زمینه در دسترس همگان می باشد. علاوه بر این با دسترسی به لیست قیمت تورهای خارجی می توان انواع خدمات تورها و قیمت های تعیین شده برای آن را به تفکیک مشاهده کرد. به طور مثال اگر قصد سفر به کوشی آداسی را دارید، با استفاده از خدمات اینترنتی تمامی آژانس های ارائه دهنده تور کوش آداسی به تفکیک قیمت تعیین شده برای سفر و خدماتی که ارائه می دهند برای شما نشان داده می شود. در این لیست، وسیله نقلیه سفر، هتل محل اقامت، زمان سفر، خدمات تور قبل و در حین سفر یک به یک بیان شده است.

4

چگونه تورهای خارجی را با بهترین قیمت می توان رزرو کرد

همانگونه که اشاره شد برای رزرو تورهای خارجی با بهترین قیمت، رزرو اینترنتی تورهای خارجی بهترین گزینه می باشد. البته باید به این نکته اشاره کرد که تورهای خارجی خود با توجه به هدف مسافرت دارای انواع مختلفی است. تورهای گردشگری و تورهای نمایشگاهی دو مثال معمول در این زمینه می باشند. جهت رزرو تورهای گردشگری ارزان قیمت می توانید زمان سفر خود را به گونه ای انتخاب کنید که شهر در ایام خلوت خود از لحاظ توریست ها می باشد چرا که قیمت تور مانند خدمات در این ایام کمترین مقدار خود را دارد. عده ای از مسافران بر این باور هستند که تورهای لحظه آخری یا لست سکند بهترین قیمت را جهت رزرو دارند، در حالی که این موضوع در ایام پرمسافر کاملا بر عکس است و تنها در ایام کم مسافر صدق می کند.

معرفی فوق العاده ترین تورهای خارجی با بهترین قیمت

از جمله تورهای خارجی فوق العاده و ارزان قیمتی که امروزه طرفداران بسیاری نیز دارد می توان به تور کوش آداسی، تور فرانسه و تور یونان اشاره کرد. توضیحات مختصری در مورد خدمات و قیمت تور های معرفی شده در ادامه بیان می گردد. علاقه مندان به بازدید از شهر زیبای کوش آداسی ترکیه می توانند با رزرو تور کوش آداسی سفری خوش و خاطره انگیز به این شهر داشته باشند. تورهای فرانسه و یونان با توجه به اینکه شهرهای گردشگری توریستی مطرح زیادی در این کشورها وجود دارد خود دارای انواع مختلفی است. به طور مثال تور پاریس و تور آتن از مشهورترین و محبوب ترین تورها در این مسیر می باشد. با استفاده از خدمات این سایت می توانید این تورهای فوق العاده را با بهترین قیمت رزرو کنید.

قیمت تور کوش آداسی

شهر زیبا و توریستی کوش آداسی یک شهر ساحلی و گردشگری معروف ترکیه است و هر ساله میزبان گردشگران زیادی از گوشه و کنار دنیا، حتی هموطنان عزیز کشورمان است. با توجه به توضیحاتی که بیان شد برای رزرو تور کوش آداسی ارزان قیمت، انتخاب زمان سفر در دو فصل بهار و تابستان گزینه مناسبی نیست. قیمت تور کوش آداسی معمولا بر اساس مدت زمان اقامت در این شهر تعیین می گردد. تورهایی که برای مسافران خود خدمات تور گردشگری یک روزه در اطراف خلیج کوش آداسی را ارائه می دهند معمولا نرخ بالاتری دارند. هتل های مطرح زیادی در کوش آداسی وجود دارد که به طور مثال می توان به هتل کرومار دلوکس و هتل کندی اونورا اشاره کرد. طبیعتا با توجه به خدمات قابل ارائه توسط این هتل ها قیمت تور کوش آداسی یکسان نیست.

3

قیمت تور فرانسه

به طور معمول قیمت تور فرانسه در ایام تابستان بالاترین نرخ و در زمستان کمترین نرخ را دارد. قبل از رزرو و پرداخت قیمت تور فرانسه به این موضوع دقت داشته باشید که تور مد نظر با یک هواپیمای متعلق به شرکت های داخلی مسافران خود را جابجا می کند یا از خدمات شرکت های هواپیمایی خارجی سود می برد، چرا که در مسیر پروازی تهران به شهرهای مختلف فرانسه علاوه بر پروازهای خارجی، پروازهایی متعلق به شرکت های داخلی نیز موجود است.

قیمت تعیین شده برای تور فرانسه به یک فاکتور مهم دیگر نیز وابسته است. جهت سفر گردشگری، تجاری، نمایشگاهی یا درمانی به فرانسه با استفاده از تور باید ابتدا ویزای این کشور توسط مسافرین دریافت گردد. معمولا آژانس های مسافرتی خدمات دهنده در زمینه تور فرانسه جهت انجام کارهای قبل از سفر مسافرین مبلغی بابت دریافت ویزا دریافت می کنند.

2

قیمت تور یونان

کشور یونان یکی از کشورهای باستانی و قدیمی قاره سبز است که با دارا بودن آثار تاریخی فراوان از جمله کشورهای پرطرفدار توریستی دنیا می باشد. قیمت تور یونان نیز مانند تور فرانسه به خدمات آژانس قبل از سفر و نوع هواپیمای انتخابی وابستگی شدید دارد. بلیط رفت و برگشت هواپیما، خدمات ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، خدمات گشت شهری، مدت اقامت در هتل و انتخاب آپشن های اقامت به همراه خدمات دریافت ویزای شینگن از جمله مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت تور می باشد. تور یونان از جمله پرطرفدارترین تورها میان گردشگران ایرانی است و تقریبا در تمامی ایام سال اقدام به مسافرگیری می کند، با این حال خدمات مسافرتی در تابستان یونان نرخ بالایی دارد.

1

خرید تورهای کوش آداسی، فرانسه و یونان با بهترین قیمت

جهت خرید و رزرو تور کوش آداسی، تور فرانسه و تور یونان می توانید از خدمات ما استفاده کنید. قیمت تور تعیین شده توسط ما از لحاظ قیمت بهترین نرخ را میان شرکت های مسافرتی مشابه دارد. در واقع ما ارائه دهنده بهترین قیمت تورهای خارجی هستیم. قیمت تور تعیین شده توسط گروه ما و عوامل موثر بر آن به تفکیک و جزء به جزء در سامانه قرار داده شده است. همچنین جهت خرید تور کوش آداسی ارزان قیمت، تور فرانسه ارزان قیمت و تور یونان ارزان قیمت می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 رزرو اینترنتی تورهای خارجی کوش آداسی، فرانسه و یونان با بهترین قیمت

جهت رزرو اینترنتی تورهای فوق العاده کوش آداسی، فرانسه و یونان از طریق خدمات این سایت تنها چند گام ساده لازم است. ابتدا در سامانه شهر مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. اگر زمان معینی برای سفر مدنظر دارید آن را نیز انتخاب کنید، با کلیک بر روی جستجو لیست قیمت تور ها و شرکت های خدمات دهنده نشان داده می شود. با انتخاب جزئیات می توانید خدمات تور در مسیر انتخابی را مشاهده کنید و در صورت مناسب بودن آن را رزرو کنید.