به گزارش پارس نیوز، 

مانی عبداله زاده راد روز سه شنبه در نشست بررسی HSE ( بهداشت، ایمنی و محیط زیست) واحدهای تابعه شرکت ملی حفاری ایران در محل ساختمان مرکزی این شرکت در اهواز، با اشاره به اول دی سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران، بیان کرد: این شرکت تاثیر مهمی در تولید نفت دارد و از افتخارات نظام است که توانسته به نحو شایسته در محدودیت ها پاسخگوی نیازهای صنعت نفت کشور باشد.

وی همچنین در خصوص اهمیت HSE در صنایع نفت و گاز ، بیان کرد: برنامه های HSE در جهت حفظ منابع انسانی، اجتناب از آسیب رسیدن به تجهیزات و امکانات و توجه ویژه به آیتم های حفاظت از محیط زیست در سه مقوله اکوسیستم آب، خاک و هوا اجرا و از الزامات مورد تاکید وزیر و دیگر مسئولان وزارت نفت است.

مدیر HSE ، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران گفت: تلاش شده تا دستورالعمل ها و ضوابط و مقررات ایمنی، بهداشت و محیط زیست با توجه به شرایط کار در مناطق عملیاتی و حوزه های مختلف صنعت نفت و نیز با اقتباس از مقررات بین المللی روز آمد، یکسان سازی و برای استفاده در اختیار تمامی شرکت های زیر مجموعه قرار گیرد.

** پرخطر بودن عملیات حفاری و ضرورت رعایت ایمنی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نیز با اشاره به پرخطر بودن عملیات حفاری، بر ضرورت رعایت الزامات HSE و مقررات ایمنی، بهداشت و محیط زیست در این فرآیند تاکید کرد.

عبداله موسوی با بیان اینکه ملی حفاری از شرکت های بالادستی نفت است که در ابتدای فرآیند تولید قرار دارد، افزود: این شرکت با توجه به گستردگی کار و انجام آن در چارچوب استاندارد بین المللی بایدمسایل مربوط به مقوله HSE را به طور مستمر پیگیری و در بخش های مختلف لحاظ کند.

انتهای پیام/