به گزارش پارس نیوز، 

سردار رحیم نوعی اقدم روز شنبه در جمع تولید کنندگان و سرمایه گذاران شهرستان کاشان به نامه سردار قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی داعش اشاره کرد و افزود: گردان های اقتصادی امروز باید برای احیای عزت، افتخار و اقتدار ایرانی از فرصت پیش آمده در سوریه برای رشد خود استفاده کنند.

وی با تاکید بر تامین امنیت مالی، جانی و روانی علاقه مندان سرمایه گذاری در کشور سوریه بیان کرد: عزتی که مدافعان حرم به وجود آوردند، امروز می تواند مورد بهره برداری قرار گرفته و ما در روند بازسازی آن کشور با شرط حفظ منافع نقش نخست را داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) در سوریه اضافه کرد: این کشور با تمام دنیا برای ایران فرق دارد اما نیازی به ایثارگری مادی نیست و در مرحله نخست باید ظرفیت های سرمایه گذاری آنها و توانایی تجهیز ما شناسایی و ارزیابی شود.

وی با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه تصریح کرد: مشکلی برای جا به جایی پول و کالای سرمایه گذاران وجود نخواهد داشت و حتی می توان برخی کارگاه ها و تولید برخی کالاها را به سوریه منتقل کرد.

نوعی اقدم ادامه داد: کارخانه ای که امروز با 20 درصد ظرفیت کار می کند، می تواند با استفاده از این فرصت ظرفیت تولید خود را به 100 درصد برساند و چند سال به سوریه صادرات داشته باشد و در مرحله بعد هم نسبت به انتقال فناوری هم اقدام کند.

وی تاکید کرد: امنیت جان، مال، کالا و اقامت سرمایه گذاران ایرانی تضمین می شود و مشاوران بومی برای خدمت رسانی وجود دارند و امور دیگری مانند واگذاری زمین در صورت نیاز تسهیل خواهد شد.

این فرمانده جبهه مقاومت بیان کرد: سند پیروزی در سوریه اعتراف های دشمن و تحقق نیافتن هدفشان با توجه به بسیج آن همه فناوری و تجهیزات پیشرفته، پول و زور است.

وی گفت: کنار رفتن بشار اسد، ساده ترین خواسته آمریکایی ها در آغاز این جنگ بود که در کنار هدف های بزرگی مانند ناامن کردن مرزهای ایران و تغییر حاکمیت عراق پیگیری می شد؛ بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که بشار اسد از نظر سیاسی سکته کرده و قابل احیا نیست اما ابرمردی گفت که آمریکا غلط می کند و اسد هم باید بماند.

فرمانده قرارگاه سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) در سوریه تصریح کرد: دشمن در واقع می خواست خاکریز مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را نابود کند اما رزمندگان اسلام هزاران کیلومتر آن سوی مرزها دشمن را نابود کردند.

نوعی اقدم تاکید کرد: داعش از سال 90 وارد عراق و سوریه شد، فریب خوردگان آنها تا سال 93 با انگیزه جنگیده و 45 درصد عراق و 65 درصد سوریه را در اختیار گرفتند اما پس از آن امریکایی ها و مزدوران نیابتی آنها از نظر اعتقادی و نظامی در منطقه شکست خوردند.

انتهای پیام/