به گزارش پارس نیوز، 

از امروز (14 آذر) تا 24 آذرماه ثبت نام درخواست کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت، بدون در نظر گرفتن زمان بندی قبلی که بر اساس آخرین رقم سمت راست شماره تلفن همراه اعلام شده بود، انجام می شود
بر این اساس، مالکان خودرو، با هر شماره تلفن همراه که در اختیار دارند و سیم کارت آن به نام آنها ثبت شده است، امکان ثبت نام در سامانه های خدمات دولت همراه (www.mob.gov.ir) و اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #4* را دارند.
پیش از این، مالکان خودرو موظف بودند طبق جدول زمان بندی که بر اساس شماره آخر تلفن همراه آنها آنها مشخص می شود به سامانه های ثبت نام مراجعه کنند.
استفاده از کارت سوخت قرار است بزودی اجباری شود؛ بر این اساس مالکان خودروهای فاقد کارت سوخت طبق جدول زمانبندی تا 24 آذر مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
اکنون هر لیتر بنزین معمولی به صورت تک نرخی یک هزار تومان به فروش می رسد.
در ماه های اخیر به علت افزایش نرخ دلار، اختلاف قیمت انواع سوخت در ایران و کشورهای همسایه به شدت افزایش یافته که این موضوع باعث رونق دوباره قاچاق شده است و همین امر دولت را بر آن داشته استفاده از کارت های سوخت را بار دیگر احیا کند.
مالکان خودروهای فاقد کارت سوخت طبق جدول زمانبندی تا 24 آذرماه مهلت دارند از طریق دفترهای پلیس+10، سامانه اینترنتی، نرم افزار خدمات دولت همراه و وارد کردن کد دستوری #4* در گوشی تلفن همراه، به طور رایگان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
اقتصام**2022*2025