به گزارش پارس نیوز، 

سید راضی نوری در گفتگویی در تشریح پیشنهادات مسئولان استانی به مقامات دولتی برای حل مشکلات کارگران نیشکر هفته تپه اظهار کرد: بخش خصوصی باید صلاحیت مالی و فنی برای مدیریت شرکت را داشته باشد، اما شاهد هستیم که پس از ۳ سال از واگذاری به دلیل عدم ثبات در پرداخت حقوق کارگران، تجمعات اعتراضی زیادی توسط کارگران زحمتکش اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: مهمترین مسئله‌ای که باعث ناراحتی و زجر کارگران هفت‌تپه شده، خلا مدیریتی در این شرکت است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حق کارگران است که مطالبه‌های خود را پیگیری کنند و بنده به نمایندگی از این عزیزان به صورت جدی و مستمر و در سطوح مختلف محلی، استانی و کشور، پیگیر مشکلاتشان بوده و هستم.

وی اضافه کرد: در دیدار با وزرای مسئول و مقامات دولتی گزارش کاملی از وضعیت شرکت و مشکلات کارگران ارائه و پیشنهاداتی نیز برای رفع اساسی و ریشه‌ای مشکلات داده شد.

نوری گفت: در مرحله اول برای پرداخت معوقات کارگران، مقرر شد تا سازمان هدف‌مندی یارانه‌ها یارانه تولید شکر را به کارگران این شرکت واریز کند.

وی ادامه داد: برای پر کردن خلأ مدیریتی و ساماندهی این شرکت، پیشنهاد دادیم تا به هیات حمایت از صنایع متشکل از وزارتخانه‌های اقتصاد، صنعت، کار و جهاد کشاورزی واگذار شود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: در این ارتباط مقرر شد نماینده تام الاختیار وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارخانه بازدید کرده و شرایط و مشکلات را بررسی کند.

وی افزود: به صورت کلی پیگیری‌های بسیار خوبی در این ارتباط شده و این پیگیری‌ها و تصمیماتی که گرفته شد، قطعا نتایج مثبتی برای تحقق تمام مطالبات کارگران پرتلاش و زحمتکش و رونق مجدد بخش تولید به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/