به گزارش پارس نیوز، 

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران، سرانه پستی کشور را کمتر از شش مرسوله و کشورهای اروپایی را 700مرسوله اعلام کرد.

آقای اسکندر حلال خور در آیین معارفه مدیرکل پست خراسان شمالی با بیان اینکه پارسال حدود 476میلیون مرسوله پستی در کشور جابه جا شد، گفت: تلاش می کنیم شاخص های پست را با اقدامات مختلف الکترونیکی افزایش دهیم. 

وی افزایش محسوس ترافیک و بسته های امانتی را نشانه فعالیت های به روز شرکت پست به عنوان حلقه اتصال بین تولید و مصرف کننده در بخش اقتصادی اعلام کرد.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران گفت: با توجه به تغییر نیاز مشتریان، شرکت پست جمهوری اسلامی می کوشد تا در خدمت رسانی برای رونق اشتغال و دسترسی آسان به محصولات و مرسولات گام بردارد.

وی توسعه تجارت الکترونیک و اهمیت دو طرح در حال اجرای جی نف و سیماک شرکت پست را یادآور شد و افزود: با تکمیل و بهره برداری از این طرح های الکترونیکی در برنامه ششم توسعه، تحولی در ارتباطات کشور ایجاد خواهد شد.

مجید پور عیسی سرپرست استانداری خراسان شمالی هم گفت: مدیران جدید به جای تغییر و تحولات گسترده، تلاش کنند برای توسعه و ارتقای شاخص ها، طرح های نیمه تمام را دنبال کنند.

ابراهیم هزار جریبی مدیر کل سابق هم با تشریح اقدامات انجام شده در شرکت پست در زمان مدیریت خود، گفت: خراسان شمالی در شاخص سرانه مرسولات پستی رتبه 20 کشور را دارد.

در پایان با تجلیل از سه سال خدمات ابراهیم هزار جریبی که بازنشسته شده بود، علی اکبر خانی به عنوان مدیر کل جدید شرکت پست خراسان شمالی منصوب شد.

انتهای پیام/