به گزارش پارس نیوز، 

نادر محمدزاده مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در مراسم اعطای اعتبارنامه‌های اعضای هیأت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران با بیان اینکه در هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی تصور می‌کردیم که شاهد کاهش مشارکت اعضای نظام مهندسی باشیم گفت: بحث‌های اقتصادی و سایر حاشیه‌های دوره‌های گذشته نظام مهندسی ، باعث بی اعتمادی اعضای نظام مهندسی شده بود اما خوشبختانه آمارهای مشارکت در این دوره نشان داد که نسبت به سال گذشته حضور مهندسان چشمگیر بوده است.

وی ادامه داد: اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی هم اکنون یک مسئولیت بسیار بزرگ دارند و آن اصلاح مشکلات گذشته و جلب اعتماد مهندسان است.

محمدزاده ادامه داد: در این دوره بیش از 170 نفر نامزد انتخابات هیأت مدیره شده بودند که مهندسان در این دوره منتخبان خود را برگزیدند و این نشان‌دهنده نزدیک بودن سلایق آن‌ها به شما است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: در این دوره کف رأی انتخاب شدگان سه برابر نسبت به دوره گذشته بوده به طوری که در دوره‌های قبل هر برگزیده حداقل 450 رأی داشت اما در این دوره کمترین رأی هزار و 440 رأی بوده و برگزیدگان باید نسبت به این مسئولیت بزرگ اهمیت دهند.

وی گفت: در این دوره از انتخابات اعضای هیأت اجرایی حضور مستمر داشتند و  بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می‌کردند.

محمدزاده اظهار کرد: در تهران انتخابات به شیوه مکانیزه برگزار شد و البته در کنار این شیوه انتخابات دستی وجود داشت و این روش برای اولین بار در انتخابات نظام مهندسی اجرا شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران یادآور شد: انتخابات نظام مهندسی کاملا به صورت سالم و با کمترین حاشیه و بیشترین مشارکت برگزار شد و من از این بابت از وزارت راه و شهرسازی و معاونت مسکن و ساختمان تشکر می‌کنم.

وی در پایان گفت: این دوره از انتخابات بلوغ نظام مهندسی استان تهران بوده است.

انتهای پیام /