به گزارش پارس نیوز، 

مصطفی تنها با اشاره به اینکه در حال حاضر کارخانجات تایر علی رغم تمام مشکلات با تمام توان به تولید محصول می‌پردازند، اظهار داشت: تولیدات کارخانجات امروز جوابگوی تمام نیاز بازار است.

وی با بیان اینکه کارخانجات تایر محصولات خود را به قیمت دولتی به نمایندگی‌های خود عرضه می‌کنند، افزود: متأسفانه عدم نظارت دستگاه‌های نظارتی در بازار تایر باعث شده تا دلال بازی در حوزه خودروهای سواری رونق داشته و خبری از برخورد با متخلفین نیست به نحوی که ما تولید می کنیم اما به دست همه مردم نمی‌رسد.

سخنگوی انجمن صنعت تایر تصریح کرد: ما به عنوان تولیدکنندگان تایر وظیفه خود را انجام و محصول را وارد بازار می‌کنیم اما اینکه برخی از نوسانات نرخ ارز  سوءاستفاده کرده و با اقداماتی سعی در ایجاد خلل در بازار دارند، متوجه ما نیست بلکه دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت یا مسئولین دیگر باید به این موضوع ورود پیدا کرده و برخورد لازم را اعمال کنند.

تنها با اعلام اینکه تولیدکنندگان تایر به نمایندگی‌ها اعلام کرده‌اند باید محصولات را با قیمت مصوب دولتی به فروش برسانند، گفت: تمام نمایندگی‌ها برای فروش خود تعهد داده‌اند به نحوی که اگر نمایندگی غیر از قیمت دولتی تایری بفروشند با آنها برخورد کرده و حتی پروانه فعالیت آنها لغو خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بخش تایرهای سنگین ستاد تنظیم بازار نظارت جدی داشته و متقاضیان حتما باید حواله‌های خود را از وزارت راه دریافت کنند. در غیر این صورت امکان خرید لاستیک ندارند.