به گزارش پارس نیوز، 

یک واحد مسکونی نوساز با مساحت ۱۱۵ متر واقع در آهنگ به قیمت ۹۰۰ میلیون تومان معامله شده است. در منطقه ۸ (تهرانپارس) یک واحد مسکونی ۵۵ متری با عمر ۴ سال به قیمت ۳۵۱ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۶ میلیون و ۳۴۲ هزار تومان)، آپارتمان ۴۰ متری ۵ ساله در آپادانا به قیمت ۵۳۰ میلیون تومان، واحد مسکونی ۵۸ متری نوساز در امام زاده قاسم گلاب دره به قیمت ۸۰۷ میلیون تومان و واحد مسکونی ۸۶ متری در منطقه ۲ محله تیموری که ۳۹ سال از عمر ساخت آن گذشته به قیمت یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۷.۵ میلیون تومان) فروخته شده است.

آپارتمانی در همین محدوده با مساحت ۱۳۳ متر و عمر ۲ سال به قیمت هر مترمربع ۱۰.۴ میلیون تومان و مجموعا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معامله شده است. در اختیاریه واحد مسکونی با مساحت ۱۶۵ متر و ۱۷ ساله به قیمت ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان در سامانه املاک و مستغلات کشور ثبت قرارداد شده است.

یک واحد مسکونی نوساز در اراج ازگل به مساحت ۱۳۰ متر با قیمت ۱۹ میلیون تومان به ازای هر مترمربع معامله شده، خریدار برای این آپارتمان ۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.

در یوسف آباد آپارتمان ۱۰۰ متری ۹ ساله به قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان، در یافت آباد واحد مسکونی به مساحت ۱۰۰ متر و عمر ۲۲ سال به قیمت ۱۵۵ میلیون تومان و در آزاد شهر و پیکان شهر واحد مسکونی ۱۷۰ متری ۵ ساله با قیمت یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان معامله شده؛ یعنی هر متر مربع حدود ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان.