به گزارش پارس نیوز، 

علی رستمی معاون امور فرودگاهی فرودگاه امام خمینی در گفت‌‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امسال تمامی حجاج از انجام عملیات حج در این فرودگاه راضی بودند، گفت: خوشبختانه از لحاظ ارائه خدمات فرودگاهی نسبت به سال گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: برای عملیات حج امسال هم در زمان رفت حجاج و هم در زمان برگشت سالن اختصاصی در نظر گرفته‌ایم و امسال هیچ مشکلی برای حجاج پیش نیامد.

رستمی از کاهش 30 درصدی تأخیر پروازها در حج نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: میزان تأخیر پرواز حجاج در هواپیما‌هایی ایران‌ایر نسبت به هواپیماهای سعودی کمتر بوده است.

معاون امور فرودگاهی فرودگاه امام خمینی (ره) تأکید کرد: فردا با ورود 23 هزار و 500 حاجی به فرودگاه امام خمینی(ره) پرونده عملیات حج در این فرودگاه بسته می‌شود.

بر اساس این گزارش هم اکنون پرونده پروازهای حج در 15 فرودگاه کشور بسته شده و فردا در شهرهای تبریز،‌ گرگان، بیرجند و فرودگاه امام خمینی(ره) عملیات حج به پایان می‌رسد.

در پروازهای رفت حجاج 156 پرواز برای انتقال حدود 42 هزار زائر به فرودگاه مدینه انجام شد و 44 هزار زائر با 159 پرواز به فرودگاه جده رفته‌اند.

انتهای پیام/