به گزارش پارس نیوز، 

مسعود عزیزی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به اینکه بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ نقطه شهر تهران تکیه‌های موقت وجود دارد، افزود: برخی از این تکایا برق مورد نیاز خود را از انشعاب مالکین شخصی تأمین می‌کنند که گروه‌های حوادث برای جلوگیری از سوانح و ایمن سازی آن به این تکایا مراجعه و نسبت به ایمن سازی آن اقدام می‌کنند.

وی گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ مسجد و حسینیه ثابت نیز در سطح شهر تهران وجود دارد که دارای کنتور و انشعاب ثابت است.

عزیزی افزود: شرکت توزیع برق تهران بزرگ هرسال دستورالعملی برای تکایا و حسینیه‌ها اعلام می‌کند تا حدفاصل نصب داربست آن‌ها با کابل برق مشخص باشد تا دچار حادثه نشوند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: برای تکایای موقت لوازم اندازه گیری نصب می‌شود که برای آن هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم و به این تکایا انشعاب موقت برق می‌دهیم و در پایان مراسم عزاداری انشعاب‌های موقت جمع آوری می‌شود.

وی افزود: به تکایا و حسینیه‌های کوچک اگر جایی برای نصب لوازم اندازه گیری نداشته باشند برای تأمین برق آن‌ها ایمن سازی می‌کنیم و در غیر اینصورت یعنی حسینیه‌هایی که محلی برای نصب لوازم اندازه گیری داشته باشند کنتور موقت می‌دهیم و هزینه جزئی ایاب و ذهاب یعنی حدود ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان دریافت می‌کنیم.

انتهای پیام/