به گزارش پارس نیوز، 

نعمت الله دستیاری روز سه شنبه در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان لرستان در دفتر فرماندار اظهار داشت: کتابخانه شماره 2 پلدختر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی جهت تکمیل به مساعدت مسوولان نیاز دارد.
وی با بیان این که تکمیل کتابخانه شماره 2 پلدختر از مطالبات مردم است افزود: عملیات اجرایی این طرح سال 85 آغاز شده و تاکنون حدود 9 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.
فرماندار پلدختر گفت: با توجه به اینکه کتابخانه ها درجهت ارتقا آگاهی جامعه ، بستر فرهنگی مناسب و کتابخوانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است توجه به کتابخانه ها به عنوان محیطی امن برای مطالعه و فراهم کردن نشاط عمومی ضرورت دارد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان لرستان در این دیدار گفت: برای ساخت 20 درصد باقیمانده طرح در حال ساخت کتابخانه شماره 2 پلدختر چنانچه تخصیص اعتبار آن به گونه ای باشد که پاسخگوی باقیمانده کار شود بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان امسال تکمیل می شود.
فرشته طهماسبی ابراز امیدواری کرد: با توجه به این که حدود 12 سال از آغاز عملیات اجرایی این کتابخانه می گذرد بتوان با پیگیری ها انجام شده تا سال آینده پروژه کتابخانه شماره 2 پلدختر را تکمیل کرد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
7272/6060