به گزارش پارس نیوز، 

 سیدمهدی هدایت امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه روبنایی در شهر جدید هشتگرد با اعتباری بالغ بر ۴۵۵ میلیارد تومان گفت:‌ تمایل زیادی در تهرانی‌ها برای سکونت در شهر هشتگرد ایجاد شده بود، اما با افزایش ترافیک شهر جدید در تهران این روند کند و بعضاً متوقف شد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه ریلی و جاده‌ای این نوید را باید به شهروندان بدهم که طی ماه‌های آینده شاهد رشد خوبی در هشتگرد خواهیم بود.

هدایت افزود:‌ اولین پروژه اولویت‌دار در شهر جدید هشتگرد، تکمیل قطار شهری گلشهر به هشتگرد است، بنابراین با پیگیری‌های صورت گرفته، ابلاغ بخش تکمیلی مترو از طریق سازمان مدیریت انجام می‌شود و قرار است روز شمار افتتاح مترو را در محل پروژه نصب کنیم.

هدایت به افتتاح بزرگراه همت - کرج در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: قطعه اول آزادراه تهران شمال و کنارگذر جنوبی تهران وضعیت ترافیکی محور البرز - هشتگرد را روان‌تر و بهتر خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد  خاطرنشان کرد: به دنبال تصویب و حریم‌بندی شهر هشتگرد هستیم. در این صورت می‌توانیم برای پروژه‌های تفریحی، گردشگری و ورزشی ظرفیت‌سازی کنیم.

به گفته وی، ۱۵۰ هکتار از اراضی برای ایجاد شهرک صنعتی جهت ایجاد صنایع هایتک در دستور کار قرار دارد.

هدایت با بیان اینکه تکمیل مسکن مهر در اولویت قرار دارد که امروز حدود ۵۰۴ واحد مسکونی از این طرح افتتاح خواهد شد،‌ گفت: ۲ هزار واحد مسکونی مهر آماده داریم که با تأمین انشعاب طی ماه‌های آینده افتتاح می‌شود.

به گفته وی،  حدود ۹ هزار واحد مسکن مهر هشتگرد در صورت تکمیل زیرساخت‌ها و آورده‌ متقاضیان تا شهریورماه سال آینده افتتاح خواهد شد.

به گفته وی، امروز حدود ۵۱ میلیارد تومان انواع پروژه روبنایی در شهر هشتگرد افتتاح و ۴۵۵ میلیارد تومان پروژه جدید کلنگ‌زنی خواهد شد.

هدایت در مورد کلنگ‌زنی ۵۰ هزار واحد مسکونی با کیفیت و ارزان در شهرهای جدید گفت: از این تعداد ۱۰ هزار واحد مسکونی سهم شهر جدید هشتگرد است که قرار است به صورت مشارکتی ساخته شود.

انتهای پیام/