به گزارش پارس نیوز، 

پس از انتشار تصاویری از "تلوراید" در هفته‌های گذشته در فضای مجازی، کیا سرانجام تصمیم گرفت به شکلی رسمی این SUV را در معرض دید عموم قرار دهد.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کارمگ"، این محصول کیا یک مدل 8 صندلی است که در نمایشگاه مد نیویورک به نمایش درآمده و نمی‌توان آن را یک خودروی معمولی عنوان کرد. اگر فکر می‌کنید یک نمایشگاه مرتبط با مد و لباس جای خوبی برای معرفی یک خودروی جدید محسوب نمی‌شود، سخت در اشتباهید، چراکه خودریی در این ابعاد به معرفی در سطح بزرگ و ویژه‌ای نیاز دارد و کیا در این خصوص به انتخاب مناسبی دست زده است.

نمایش شاسی بلند متفاوت کیا در نمایشگاه نیویورک (+عکس)

چوب طبیعی و چرم با دوخت‌های درشت در این تیپ از خودرو دیده می‌شوند. جزئیات چرمی روی بخش‌هایی از داشبورد، پنل درها، دستگیره در، بازتاب‌دهنده‌های آینه دید بغل و بخش‌هایی از محفظه بار دیده می‌شود.

این خودرو به سپر، گلگیر و صفحه ترمزهای سفارشی مجهز بوده و یک وینچ مخفی دارد. یک اسنورکل برای حرکت در رودخانه‌های عمیق روی آن به کار رفته و خودرو روی مجموعه‌ای از تایرهای سخت برای حرکت آفرودی آماده شده است. در مدل معرفی شده یک قفسه سقفی چوبی- آلومینیومی در کنار بندهای چرمی ظاهر آفرودی این خودرو را کامل می‌کنند. جایگاه چرخ یدکی خودرو کمی ناراحت کننده و غیرمعقول به نظر می‌رسد و این تصور را پدید می‌آورد که دید عقب راننده را محدود کرده است.

نمایش شاسی بلند متفاوت کیا در نمایشگاه نیویورک (+عکس)

انتخاب رنگ‌ها در این مدل به گونه‌ایست که یادآور مدل مفهومی آن در 2 سال گذشته باشد. از تغییرات تلوراید در نسخه تجاری نسبت به نسخه مفهومی می‌توان به برش جلویی خودرو اشاره کرد. استفاده از جلو پنجره غول‌پیکر با چراغ‌های مورب و عمودی از تفاوت‌های این دو نسخه به شمار می‌آید. چراغ‌های عقب نیز متفاوت هستند. در این بخش ابعاد چراغ‌ها کوچکتر و ضخامت آن بیشتر شده است.

نمایش شاسی بلند متفاوت کیا در نمایشگاه نیویورک (+عکس)

کیا اطلاعات زیادی را در خصوص موتور این خودرو منتشر نکرده است، اما مشخص است که این محصول در اواخر سال 2019 به نمایندگی‌های فروش ورود کرده و در اوایل 2020 روی جاده‌ها ویراژ می‌دهد.