به گزارش پارس نیوز، 

 بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی فرش مرداس، در واقع قیمت‌ها به قدری بالا رفته که زوج‌های جوان در بعضی موارد مجبور هستند برای تعدادی از کالاهایشان وام دریافت کنند.

البته گرفتن وام هم در اوضاع و احوال کنونی به سادگی امکان‌پذیر نیست و مردم برای دریافت آن با مشکلات زیادی مواجه هستند و مجبور به پرداخت کارمزد با نرخ 26 درصد به بالا می‌شوند، بنابراین خرید اقساطی فرش با کارمزد یک درصد می‌تواند باعث پس‌انداز بیشتر پول برای خانواده‌ها و کم کردن هزینه‌ها و نگرانی‌هایشان شود.

اما آیا دریافت چنین وامی امکان‌پذیر است؟

پرداخت وام 10 میلیونی خرید فرش با کارمزد یک درصد آغاز شد

در میان این همه نگرانی و استرس، شنیدن اخبار خوب هم می‌تواند مسرت‌بخش باشد در کنار شنیدن این اخبار خوش‌، انتظار پایین آمدن قیمت‌ها و همچنین دلار هم دغدغه‌ای است که ذهن همگان را به خود مشغول کرده است.

اما خبر پرداخت وام 10 میلیونی برای خرید فرش یکی از خبرهای خوبی می‌تواند باشد که اکثر متقاضیان خرید این نوع کالا را خوشحال کرده است، این تسهیلات ویژه که توسط فروشگاه اینترنتی فرش مرداس به عنوان نمایندگی بیشتر برندهای فرش کاشان ارائه شده است، به این صورت است که تا سقف 10 میلیون تومان می‌توانید به صورت اقساط تنها با کارمزد یک درصد، فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

در حال حاضر این فروشگاه بزرگ اینترنتی که همه فرش‌های ماشینی از جمله فرش کلاسیک ، فرش مدرن ، فرش فانتزی و تابلو فرش را به فروش می‌رساند و نماینده مستقیم کارخانجات و شرکت‌هایی همچون فرش عقیق، فرش خاطره کویر، فرش مشهد اردهال، فرش محتشم و فرش بزرگمهر است، انواع فرش‌ها را با قیمت تولیدی و کارخانه به مشتریان عرضه می‌کند.

شرایط خرید قسطی فرش ماشینی

مبلغ فاکتور از یک میلیون تا ۵ میلیون، تعداد اقساط از یک تا ۶ قسط، مبلغ پیش پرداخت ۲۰ درصد مبلغ کل فاکتور مبلغ فاکتور از ۵ میلیون تا ۷ میلیون، تعداد اقساط از یک تا ۷ قسط، مبلغ پیش پرداخت ۳۰ درصد مبلغ کل فاکتور مبلغ فاکتور از ۷ میلیون تا۱۰ میلیون ، تعداد اقساط از یک تا ۸ قسط، مبلغ پیش پرداخت ۴۰ درصد مبلغ کل فاکتور مبلغ فاکتور از ۱۰میلیون به بالا ، تعداد اقساط از یک تا ۱۰ قسط، مبلغ پیش پرداخت ۵۰ درصد مبلغ کل فاکتور